۱۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۷۴۵۹۶
استاندار سمنان:

رهبر معظم انقلاب مروج فرهنگ امام خمینی است

خبرگزاری رسا ـ استاندار سمنان گفت: دشمن به سبب نقش مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در ترویج فرهنگ اسلام، به دشمنی با ایشان ادامه می‌دهد.
رهي، استاندار سمنان


به گزارش خبرگزاری رسا، عباس رهی، استاندار سمنان در گردهمایی روحانیان شهرستان مهدیشهر گفت: دشمن به علت نقش مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در ترویج فرهنگ اسلام ایشان را هدف گرفته است و چون ایشان به سبب این‌که مروج اسلام ‌و فرهنگ امام خمینی‌(ره) است،‌ مورد هدف دشمن قرار گرفته است، تصریح کرد:

رهی، با اشاره به نقش روحانیان در جامعه و مقابله با جنگ نرم دشمنان اظهار داشت: همه نهادها از جمله مراکز آموزشی و دانشگاهی استان سمنان باید از وجود روحانیان فاضل و دانا به خوبی استفاده کنند.

استاندار سمنان با بیان این‌که روحانیان باید با مطالعه و مجهز شدن به سلاح علمی روز پاسخ‌گوی سؤ‌الات جوانان و نوجوانان در زمینه های مختلف باشند، اظهار داشت: زمانی جوانان در برابر توطئه‌های دشمنان مصون هستند که معرفت در آنان بالا برود.

وی با تأکید بر این‌که باید مساجد در ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ دینی، محور قرار بگیرد، تصریح کرد: چون در مسجد انسان کمتر به مسائل حاشیه فکر می کند و توجه به خداوند بیشتر مشهود است.

حجت الاسلام علی شکری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، هم در این گردهمایی، اعزام و استقرار روحانی در نقاط مختلف کشور را از جمله وظایف سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد و گفت: در اساسنامه جدید سازمان نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی به این مسأله تاکید فراوان کرده اند.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی با انجام فعالیت های فرهنگی تلاش می کند تا با همکاری دیگر ادارات و مراکز فرهنگی به مقابله با جنگ نرم دشمن بپردازد.

حجت الاسلام شکری وی همچنین از راه اندازی مرکز ترویج مهدویت در آینده نزدیک در مهدیشهر خبر داد و افزود: افتخار شیعه این است که زیر سایه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و پرچم ولایت زندگی می کند./960/د102/س

ارسال نظرات