۱۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۷۴۶۹۹

50 مبلغ خواهر به مناطق محروم استان اردبیل اعزام شدند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور فرهنگی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل از اعزام 50 مبلغ خواهر به روستاها و مناطق محروم این استان خبر داد.
50 مبلغ خواهر به مناطق محروم استان اردبیل اعزام شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سارا حقی، مسؤول امور فرهنگی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ‌روز گذشته در مراسم اعزام مبلغان دینی به مناطق گوناگون این استان اظهار داشت: هم‌اکنون در نقاط مختلف به ویژه نقاط روستایی و محروم نیازمند تبلیغ مناسب دین و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم تا مردم بیشتر در جریان پیشرفت‌ها و توسعه کشور قرار گیرند.

وی اظهار داشت: این مبلغان با حضور در مساجد، مدارس و محافل دینی مناطق محروم و روستایی سعی خواهند کرد به شیوه‌های چهره به چهره و مستقیم به بیان امور تبلیغی بپردازند و به سؤالات شرکت‌کنندگان نیز پاسخگو باشند.

حقی یکی دیگر از محورهای فعالیت این مبلغان را تشریح قیام امام حسین‌(ع) و فضیلت دهه آخر صفر اعلام کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران که ریشه در نهضت اباعبدالله‌الحسین‌(ع) دارد باید از ابعاد مختلف‌ دقت و کنکاش شود تا بتوانیم ماندگاری این نظام را بیشتر مطرح کرده و بیان کنیم.

وی با گرامی‌داشت اربعین حسینی و دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما انقلابی برخاسته از مکتب عاشورا است و ما باید قدر این موضوع را بدانیم و اجازه ندهیم دشمنان ما حریم و مرزهای اسلام و اعتقادات ما را مورد هجوم قرار دهند.

حقی یکی از تلاش‌های استکبار جهانی را تبلیغات منفی علیه اسلام و اعتقادات دینی برشمرد و خاطر‌نشان کرد: امروز بعد از گذشت 1400 سال از ظهور اسلام این مکتب در قالب حکومت انقلاب اسلامی یک جلوه حقیقی پیدا کرده و به یک مدل حکومتی در دنیا تبدیل شده است.

مسؤول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل اضافه کرد: همان‌گونه که امام حسین‌(ع) در ترویج و نشر دین متحمل سختی‌ها و گرفتاری‌های زیادی شد امام راحل ما نیز در این مسیر به حدی مشکلات را به جان خرید که اجازه نداد ذره‌ای از آرمان و اصول پیش‌بینی شده خود عقب‌نشینی کند.

حقی اظهار داشت: مبلغان دینی ما باید با نهایت تلاش و کوشش خود این مفاهیم و مبانی را بیشتر طرح کنند تا شاهد تحول اساسی در بینش‌ها و اعتقادات مردم در مناطق روستایی و محروم و به ویژه قشر جوان باشیم./935/پ202/س
ارسال نظرات