۱۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۷۴۷۵۵
نماینده ولی فقیه در مازندران:

اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رهبری نظام اسلامی ‌است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران پیشرفت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون رهبری داهیانه معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست.
نماينده ولي فقيه در مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندرن،‌ امروز در مراسم افتتاح عمارت شهرداری ساری، دهه فجر را فرصتی مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست و گفت: دردهه فجر باید خدمات دولت های مختلف و اقدامات همه آنان ارج نهاده شود.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران سبب تحولی عظیم در بخش‌های مختلف کشور شده است، افزود: سازندگی و پیشرفت روزافزون در نقاط‌ گوناگون کشور مرهون رهبری داهیانه معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده که امروز ایران را به اوج اقتدار و تعالی رسانده است.

امام جمعه ساری با تأکید بر این که همه ما باید قدردان نعمت الهی انقلاب باشیم، اضافه کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت برتر در عرصه بین المللی می درخشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید براین که پروژه های عمرانی باید با صرف زمانی کمتری به بهره برداری برسد، خاطرنشان کرد: بهره برداری پروژه های عمرانی در زمان مناسب سبب می‌شود طعم شیرین خدمت رسانی و رفاه به مشام مردم احساس شود.

امام جمعه ساری با اشاره به این که ساختمان نهاد و دستگاه های اجرایی استان بر اساس مدل جدید شهرسازی احداث شده است، خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی صادقانه به مردم از سوی کارکنان باید در محتوای این ساختمان ها نهادینه شود.

همچنین سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران نیز در این مراسم با گرامی‌داشت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هم‌افزایی مردم و روحانیت را مهم‌ترین دلیل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز باید برای تداوم انقلاب اسلامی بر وحدت  انسجام ملی تأکید کنیم.

وی با بیان این که رمز پیروزی دهه فجر ریشه در عاشورای حسینی دارد، خاطر‌نشان کرد: رمز ماندگاری این انقلاب تقویت و تحکیم قیام عاشورا است./950/پ202/س
ارسال نظرات