۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۷۴۷۹۳
مسؤول اعزام مبلغ بانوان تبلیغات اسلامی سمنان:

امام خمینی هویت حقیقی زنان را به آنان برگرداند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول اعزام مبلغ بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: امام خمینی(ره) آمد و هویت اصلی زنان مسلمان و ایرانی را به آنان باز گرداند.
شعاعي كارشناس امور بانوان اداره كل تبليغات اسلامي استان سمنان


نیره شعاعی، مسؤول اعزام مبلغ بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان گفت: امام خمینی‌(ره) آمد و هویت اصلی زنان مسلمان و ایرانی را به آنان بازگرداند.

وی افزود: زنان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر نقش ابزاری داشتند؛ اما امام خمینی(ره) به زنان حیاتی دوباره بخشید.

شعاعی تصریح کرد: ما امروز مشاهده می کنیم که وضعیت حجاب زنان در زمان سلطنت پهلوی پدر و پسر با این زمان تفاوت فاحشی داشته و ما در این زمینه فاصله ای عمیق با گذشته داریم.

وی اظهار داشت: در قبل از انقلاب به شخصیت، حرمت و قداست و پاکی زنان مسلمان ایرانی ضربه های جبران ناپذیری وارد آمد.

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضور زنان در راهپیمایی های قبل و بعد از پیروزی انقلاب و فداکاری آنان در جنگ تحمیلی و تقدیم صدها شهید و مجروح نمونه بارز آن است.

شعاعی افزود: مقام معظم رهبری نیز بارها و بارها در سخنرانی ها و رهنمودهایشان بر حفظ و جایگاه زنان در عرصه های آموزشی و فعالیت های اجتماعی تاکید می کنند و می فرمایند امروز شما زنان، سنگربان ارزش های اسلامی در مقابل وضعیت جاهلی دنیای غرب هستید./960/ت302/ص

ارسال نظرات