۱۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۷۴۸۴۵
آیت الله آل هاشم:

دهه فجر عید بزرگ ولایتمداران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تبریز گفت: با ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، اسلام روح و جان تازه‌ای یافت.
آيت الله آل هاشم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌الله محمدتقی آل‌هاشم، امام جمعه موقت تبریز، امروز در جمع کارکنان فرمانداری تبریز اظهار داشت: با ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در 12 بهمن 1357، اسلام روح و جان تازه‌ای یافته، و چهره‌ای نو به خود گرفت.

وی دهه فجر را یکی از اعیاد مهم ولایتمداران و مردم ایران اسلامی خواند و گفت: با تفکر عمیق در این رویداد انقلابی خیر و برکت آن را در گوشه و کنار کشور و نقاط محروم به وضوح می‌توان مشاهده کرد.

امام جمعه موقت تبریز افزود: این انقلاب با اراده خدا، رهبری امام‌(ره) و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه، هدیه‌ای گرانقدر از سوی خدا به مسلمانان بود که ثمره و برکت این انقلاب نه تنها برای ایران اسلامی بلکه برای دنیای اسلام آشکار شد و مسلمانان تمام جهان با افتخار به انقلاب اسلامی، آرزوی موفقیت این نظام و انقلاب را دارند.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به این‌که در زمان پیامبر(ص) هم منافقان و فتنه‌گرانی بودند که به مخالفت با پیامبر و حکومت اسلامی برخاستند، حوادث اخیر را نمونه‌ای از توطئه‌های این قبیل افراد خواند که درصدد خاموشی چراغ اسلام و خدشه‌دار کردن انقلاب بودند؛ بنابر این در سایه عنایت خداوند، درایت مقام معظم رهبری و آگاهی مردم فهیم، این توطئه‌ها ناکام ماند.

آیت‌الله آل‌هاشم با دعوت از همه مسؤولان و آحاد مردم برای گرامی‌داشت باشکوه سی و یکمین سالگرد‌ دهه فجر انقلاب، مردم را به شرکت گسترده و شکوهمند در راهپیمایی 22 بهمن فراخواند تا بیش از پیش یاس و نا امیدی دشمنان انقلاب و منافقان را فراهم آورند.

وی همچنین با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) برای حفظ اسلام ناب محمدی‌(ص) ابراز داشت: حفظ و نگهداری این نظام، از خود برپایی انقلاب، کم اهمیت نیست و اهداف و رسالت انقلاب و شهدا در حفظ و نگهداری ارزش‌های والای اسلامی مؤثر و کارآمد است.

آیت‌الله آل‌هاشم همچنین با بیان این‌که ولایت فقیه سرچشمه ولایت الهی است، افزود: مشروعیت نظام و حکومت ما با ولایت فقیه است و وجه تمایز حکومت ما با سایر حکومت‌ها، ولایت فقیه است که ارکان اساسی نظام به شمار می‌رود و عدم پذیرش ولایت فقیه در واقع عدم پذیرش ولایت امام زمان‌(ع)، پپامبر(ص) و خدا است./935/پ202/س

ارسال نظرات