۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۷۴۹۲۲
نماینده ولی فقیه در سپاه تبریز:

ولایت ضامن تداوم آرمان‌های شیعی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تبریز گفت: امامت و ولایت ضامن سلامت و صلابت آرمان‌های شیعی است.
ولايت فقيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حسین امینی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تبریز، امروز در مراسم گرامی‌داشت دهه‌فجر در جمع دانش آموزان تبریزی اظهار داشت: ایران اسلامی برای به دست آوردن این انقلاب، عزیزان زیادی فدا کرده و خون دل‌های فراوانی خورده است و امروز رسالت ما است که از این انقلاب با بهترین شکل محافظت کنیم و نگذاریم این ثمره بزرگ امام‌(ره) بنا به فرموده ایشان به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد.

وی تصریح کرد: دهه فجر نمایانگر عظمت و بزرگی ملت ایران در پشتیبانی از ولایت فقیه است و پس از این نیز دوشادوش هم به فرمان ولی‌امر مسلمین از این انقلاب و مملکت خود در مقابل تجاوز‌گران دفاع می‌کنیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تبریز گفت: حفظ وحدت و انسجام و تبعیت از فرامین رهبری برای تداوم و اقتدار انقلاب اسلامی ضروری است.

حجت الاسلام امینی ادامه داد: جنگ نرم دشمن را باید باور کرد تا با اراده و عزم قوی به مبارزه با آن پرداخت و جبهه فرهنگی کشور را برای مقابله با این جنگ منسجم کرد؛ چون غفلت از جنگ فرهنگی و نرم دشمن سبب انحراف از انقلاب و ارزش‌های آن است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تبریز ادامه داد: ولایت قلعه و دژ محکم تشیع است و تا زمانی که شیعه در این قلعه و دژ محکم سنگر گرفته است، هیچ خطری ارزش‌ها و آرمان‌های شیعه را نمی‌تواند ‌تهدید کند؛ بنابر این امامت و ولایت ضامن سلامت و صلابت آرمان‌های شیعی است.

وی در پایان اظهار داشت: تبعیت از ولی فقیه از ضرورت‌های جامعه امروز است و تنها راه پیشرفت جامعه و ایستادگی در برابر دشمنان، تمسک به ولایت فقیه است./935/پ202/س
ارسال نظرات