۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۷۵۰۵۰
در زنجان؛

نرم افزار ریشه‌های انقلاب رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با دهه فجر، نرم افزار ریشه های انقلاب اسلامی در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان رونمایی شد.
دهه فجر، انقلاب، بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام نصیری، ناظر تولید نرم افزار ریشه های انقلاب اسلامی، امروز در مراسم رونمایی از این نرم‌افزار اظهار داشت: نرم افزار ریشه های انقلاب اسلامی به همت کانون تخصصی مهدویت زنجان و با حمایت سازمان ملی جوانان استان زنجان تولید شد.

وی گفت: در این نرم افزار کودکان و نوجوانان می توانند با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و روش‌های صیانت و حفاظت از انقلاب اسلامی آشنا شوند.

حجت الاسلام نصیری خاطرنشان کرد: در این نرم افزار برای نخستین بار با رویکرد جدید و بر اساس اصول یادگیری با آموزش‌‌های الکترونیک و با ایجاد جاذبه برای افراد در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در مرحله اول این طرح 150 میلیون ریال برای تولید ده هزار نسخه از نرم افزار ریشه های انقلاب اسلامی هزینه شده که پس از انتشار در اختیار دانش آموزان و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان قرار خواهد گرفت.

ناظر تولید نرم افزار ریشه های انقلاب اسلامی افزود: در این نرم افزار اصول یادگیری در سه بخش پیش یادگیری، یادگیری و کنترل یادگیری طراحی شده و اطلاعات و مفاهیم انقلاب اسلامی در صورت تکرار در حافظه بلند مدت افراد ثبت خواهد شد./935/پ202/س
ارسال نظرات