۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۷۵۱۲۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

مردم در راهپیمایی 22 بهمن عوامل انقلاب مخملی را به زباله دان تاریخ خواهند سپرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: مردم ایران در روز بزرگ 22 بهمن ماه سیلی محکمی بر چهره کسانی که خیال انقلاب رنگین و مخملی را در ذهن می پرورانند خواهند نواخت و آنان را از گردونه عرصه های سیاسی کشور بیرون و به زباله دان تاریخ خواهند سپرد.
حجت الاسلام شكري، مديركل تبليغات اسلامي استان سمنان
حجت الاسلام علی شکری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درسمنان، گفت: مردم ایران در روز بزرگ 22 بهمن ماه سیلی محکمی بر چهره کسانی که خیال انقلاب رنگین و مخملی را در ذهن می پرورانند خواهند نواخت و آنان را از گردونه عرصه های سیاسی کشور بیرون و به زباله دان تاریخ خواهند سپرد.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه افزود: مردم ایران در تمام صحنه های انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری آن تا پیروزی نهایی و همچنین دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری درصحنه های مختلف حضور بسیار چشمگیر و تحسین برانگیزی داشته و دارند.

حجت الاسلام شکری ادامه داد: نمونه های بارز این حضور باشکوه در دوران هشت سال دفاع مقدس و حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل و حضور برشکوه آنان در راهپیمایی نهم دی ماه در دفاع از ارزرش های دینی ولایت فقیه بود.

وی اظهار داشت: 22 بهمن ماه به فرموده امام خمینی (ره) از ایام الله است و حضور پرشور مردم در این روز می تواند همانند گذشته توطئه های استکبار جهانی و در راس آنها انگلیس وآمریکا و اسرائیل را درنطفه خاموش کند و آرزوهای آنها را به یاس وناامید تبدیل کند. همچنین حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، نقشه های فتنه گران جدید در کشور را که با ادعاهای دروغین خود سعی در منزوی کردن نظام جمهوری اسلامی دارند نقش برآب می کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان تصربح کرد: حضور تمامی اقشار ملت ایران در روز 22 بهمن از کوچک تا بزرگ، مردم و زن، پیر و جوان مشت محکمی است بر دهان یاوه گویانی که شعارهای ضد دین و انقلاب در جامعه مطرح می کنند. حضور وحدت آفرین مردم در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن پیوند دوباره ملت ایران با ولی فقیه زمان و نائب بر حق امام عصر(عج) و آرمان های خمینی کبیر(ره) است. هر کس در این راهپیمایی حضور پیدا نکند از این تجدید بیعت محروم خواهد ماند.

وی افزود: امروز ملت هوشیار وآگاه ایران همچون گذشته گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و قطعا اجازه نخواهند داد کسانی این همایش بزرگ آنها را آلوده به برخی غبارهای رنگین کشورهای استکباری کنند.

حجت‌الاسلام شکری خاطر نشان کرد: هوشیاری و بیداری ملت ایران بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی است و همین سرمایه برای تداوم بخشی واستمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و اتصال آن به حکومت جهانی امام عصر مهدی موعود(عج) کفایت می کند./960/ت302/ص
ارسال نظرات