۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۷۵۱۴۱
امام جمعه آذرشهر:

موقعیت موفق نظام را در برابر دشمن درک کنیم

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آذرشهر گفت: امروز دشمن با تمام توان به جنگ نرم پناه آورده و اکنون باید اهمیت و موقعیت موفق نظام را از موضع دشمنان و نوع دشمنی آنان درک کنیم.
راهپيمايي مردم قم به مناسبت يوم الله 15 خرداد

حجت‌الاسلام ناصری، امام جمعه شهرستان آذرشهر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به فتنه‌طلبی گروه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال اظهار داشت: امروز دشمن با تمام توان به جنگ نرم پناه آورده و اکنون باید اهمیت و موقعیت موفق نظام را از موضع دشمنان و نوع دشمنی آنان درک کنیم.

حجت الاسلام ناصری در ادامه با تحلیل جریانات و فتنه های پس از انتخابات به استفاده دشمنان از نمادهای مذهبی و دینی در جنگ نرم اخیر اشاره کرد و گفت: فتنه های اخیر جزء شدیدترین فتنه‌های تاریخ بود.

وی با اشاره به استفاده ابزاری فتنه‌گران از مقدسات شیعیان افزود: رنگ سبز نزد شیعه قداست خاصی دارد؛ اما شال سبز و دستبند سبزی که از سفارت آلمان توزیع شود، قداستش را از دست می‌دهد.

امام جمعه آذرشهر خاطر‌نشان کرد: افرادی که امروز علیه مقدسات، عاشورا و اعتقادات شیعی سخن می‌رانند، اندیشه آنان امروز تولید نشده است؛ بلکه پشتوانه قبلی دارد و فضای باز سیاسی هشت ساله اصلاحات از عوامل بروز این‌گونه اندیشه‌های التقاطی است.

وی بهره‌مندی نظام جمهوری اسلامی از رهبری آگاه، صبور و با استقامت را نعمتی الهی خواند و تأکید کرد: ملت ایران باید در جهت صیانت از آرمان‌های امام راحل و اهداف شهدا و منویات ولی فقیه زمان در همه عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و دینی حضوری آگاهانه داشته باشند.

حجت الاسلام ناصری با دعوت از آحاد‌ مردم برای حضوری شکوهمند در راهپیمایی 22بهمن خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت فراوان مراسم 22بهمن امسال، هر فرد و گروهی که صاحب غیرت دینی و ملی است باید با شور و شعور، گسترده تر از سال های قبل در راهپیمایی امسال شرکت کنند.

وی حضور میلیونی ملت آگاه و با بصیرت ایران اسلامی در مراسم 22 بهمن را حرکتی مهم در راه مأیوس کردن دشمنان و اثبات پایبندی ملت به نظام اسلامی برشمرد و افزود: ملت ایران به واسطه ایمان الهی و تدیّن خود، امسال باشکوه ترین راهپیمایی 22 بهمن را در ‌تاریخ انقلاب اسلامی خلق خواهد کرد./935/ت302/س

ارسال نظرات