۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۷۵۱۶۲
با حضور رییس دفتر تبلیغات اسلامی؛

سامانه سمتا و نرم‌افزارهای اهل‌بیت و نشر‌یار رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ در مراسمی با حضور رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از سامانه سمتا و نرم‌افزارهای اهل‌بیت(ع) و نشر‌یار رونمایی شد.
حجت الاسلام سيدحسن رباني، رييس دفتر تبليغات اسلامي حوزه عليمه قم



به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام سیدحسن ربانی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی و حجت‌الاسلام سید محمود مدنی، مدنی معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان این دفتر از سامانه سمتا، نرم‌افزار نشر‌یار و نرم‌افزار اهل‌بیت(ع) رونمایی شد.

بر اساس این گزارش سامانه سمتا که سامانه مدیریت تبلیغی است از یک سال قبل طراحی شده است و در ماه رمضان در چهار استان، در ماه محرم در چهار استان دیگر و در ماه صفر در تمام دفاتر قم عملیاتی شد.

از اهداف طراحی این سامانه می‌توان به سهولت ارتباط مبلغان با دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ایجاد بستر مطالعاتی مناسب و ارتقا مدیریت نظام‌مند تبلیغ اشاره کرد.

همچنین این سامانه یک بانک یکپارچه برای مبلغین در سراسر کشور ایجاد کرده است.

این سامانه ارتباط مستقیم مبلغان با مسئولان را از طریق اینترنت آسان کرده است و همچنین امکان ارسال بسته‌های ویژه الکترونیک برای مبلغان را فراهم می‌کند و مبلغین می‌توانند از آخرین وضعیت جذب و اعزام مبلغ آگاه شوند.

نرم افزار اهل‌بیت نیز متشکل از مجموعه روایات و کتاب‌هایی در ارتباط با اهل‌بیت است و دارای 19 بخش اصلی و بیش از هزار و 500 عنوان فرعی با بیش از 280 هزار فیش از قبیل روایات،زندگینامه اهل‌بیت و ... است.

این نرم‌افزار با بیش از دو میلیون و 500 هزار تومان اعتبار تهیه شده است که مبلغان با پرداخت 250 تومان می‌تواند از این نرم‌افزار استفاده کنند.

نرم‌افزار نشر‌یار نیز نرام‌افزار جامعی است که مدیریت امور نشریات معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عهده‌دار تهیه آن بوده است./916/د102/ع

ارسال نظرات