۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۷۵۱۷۳۸
کارشناس مسائل سیاسی:

دشمن قصد دارد مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی دلسرد کند

دشمن قصد دارد مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی دلسرد کند
اصفهان – سردار مختص آبادی با بیان اینکه یقین دارم حضور در انتخابات ثواب و عمل صالح بزرگی است، گفت: دشمن قصد دارد مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی دلسرد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار حمید مختص آبادی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران انتخابات اسفند ماه امسال را بسیار سرنوشت ساز و تعیین کننده دانست و گفت: امروز اقتضا می‌کند تا حساسیت این مرحله را درک کنیم.

وی افزود: امروز نظم جهانی به نفع مظلومین جهان در حال تغییر است و به لطف خدا کشور‌هایی که داعیه تک قطبی و هژمونی در دنیا را داشتند ناتوان و در حال زوال و افول هستند.

سردار مختص آبادی با تأکید بر اینکه ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران در این نظم جدید باید دارای جایگاه باشد، اظهار داشت: اگر بتوانیم به وظیفه ملی و دینی و اسلامی خود عمل کرده و با حضور همگانی و حداکثری هم برای تعیین نمایندگان خبرگان و هم برای تعیین نمایندگان مجلس شورای اسلامی در انتخابات شرکت داشته باشیم خدمت بزرگی به کشور کرده ایم.

وی ادامه داد: حتی کسانی که به ایرانیت، ملیت و وطن فکر می‌کنند باید بدانند امروز عدم حضور آن‌ها د ر انتخابات و نه گفتن به صندوق‌های رای به معنای نادیده گرفتن منافع ملی و زیر پا گذاشتن عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

به گفته وی امروز تحلیلگران دنیا حضور حداکثری در انتخابات را سبب عزت و اقتدار کشور می‌دانند و کاهش رای را به عنوان مولفه ا‌ی که می‌تواند ضریب امنیت کشور را پایین بیاورد و پشتوانه مردمی و منافع کشور را کاهش بدهد قلمداد می‌کنند.

کارشناس مسائل سیاسی و همرزم سردار سلیمانی یادآور شد: دشمن در انتخابات پیش رو بیکار نخواهد بود و راهبرد دشمن در انتخابات دهم اسفند امسال نه گفتن به صندوق‌های رای و کاهش حضور و مشارکت مردم ایران در انتخابات است.

وی با بیان اینکه یک انسان عاقل و وطن پرست در مقابل دشمنی که راهبرد او کاهش حضور و نه گفتن به انتخابات است باید دشمن شناس و با بصیرت باشد، گفت: باید توطئه شناس بود و خباثت دشمن را شناخت و در مقابل این آرایش و راهبرد دشمن، راهبرد داشت.

سردار مختص آبادی به راهبرد‌های چهارگانه تعیین کننده رهبر معظم انقلاب برای ملت ایران اشاره و ابراز امیدواری کرد: نخبگان کشور و همه آحاد مردم به راهبرد‌های چهارگانه تعیین کننده رهبر معظم انقلاب توجه داشته باشند.

وی از حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو به عنوان نخستین راهبرد رهبر معظم انقلاب نام برد و افزود: همه آحاد مردم ایران وظیفه ملی و دینی دارند تا در انتخابات شرکت کنند چرا که هر یک رای ما تاثیرگذار است و باید مراقب باشیم دشمن به دنبال کم رنگ کردن مشارکت مردم است.

به گفته وی دشمن با القاء این تفکر که این همه رای دادیم چه سود و اثری داشت قصد دارد تا مردم از حضور در پای صندوق‌های رای دلسرد کند در حالیکه هریک رای اثرگذار است.

کارشناس مسائل سیاسی و همرزم سردار سلیمانی تأکید کرد: دشمن با سیاه نمایی از وضعیت کشور و القای نا کارآمدی نظام به دنبال یاس و ناامیدی مردم و عدم حضور در پای صندوق رای است.

سردار مختص آبادی گفت: وضعیت معیشت کشور را همه قبول داریم، وضعت اقتصادی کشور مطلوب نیست و مشکلاتی از جمله بیکاری، تورم و مسکن و مشکلات حوزه معیشت مردم را اذیت می‌کند و برخی ناراضی هستند و این نارضایتی آن‌ها به حق است، اما اگر می‌خواهیم کارآمدی و ناکارآمدی نظام را ارزیابی کنیم نباید تنها پرونده معیشت را ارزیابی کرد بلکه باید پرونده‌های دیگررا نیز ارزیابی کرد و منصفانه نمره داد تا مشخص شود نظام طی ۴۵ سال کارآمده بوده یا نبوده است.

وی افزود: کدام کشوری مانند ایران این همه با او دشمنی شده و تحریرم‌های ظالمانه علیه آن اعمال شده و یکه و تنها در برابر دشمنی‌ها و توطئه‌ها ایستاده و پیشرفت کرده و این همه خدمات در عرصه‌های مختلف داشته است.

به گفته وی در راهبرد مشارکتی همه مردم ایران باید تلاش کنند تا مشارکت در انتخابات به حداکثر خودش برسد و شاهد مشارکت ۵۰ تا ۶۰ درصدی که اقتدارآفرین است باشیم.

سردار مختص آبادی از سلامت در انتخابات بعنوان دومین راهبرد نام برد و افزود: بحث سلامت انتخابات است بر می‌گردد به مسؤولان و هیات‌های نظارت و هیات‌های اجرایی، خدا و حق مردم را در نظر بگیرند و تلاش خود را برای انتخاباتی سالم انجام دهند.

وی از رقابت در انتخابات به عنوان سومین راهبرد نام برد و با اشاره به اینکه بالای ۷۳ درصد نامزد‌ها تایید صلاحیت شدند، افزود: نامزد‌های جریان‌های مختلف و مستقل تایید صلاحیت شدند و فضای انتخاباتی را مشارکتی کرده است.

کارشناس مسائل سیاسی و همرزم سردار سلیمانی همچنین از امنیت به عنوان چهارمین راهبرد نام و برد اظهار داشت: قطعا دشمن به دنبال خرابکاری و اغتشاش و فتنه انگیزی است و نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی و مردم با بصیرت ایران باید مراقب توطئه‌های دشمن باشند.

سردار مختص آبادی با بیان اینکه من یقین دارم حضور در انتخابات ثواب بزرگ و عمل صالح بزرگی است، گفت: یکی از همرزمان سردل دل‌ها که درهمه عملیات‌ها کنار حاج قاسم حضور دارد اعلام کرده است حاضرم ثواب همه این مبارزات را به کسی بدهم که رای می‌دهد.

به گفته وی وقتی که یک رزمنده حاضرمی شود ثواب همه عملیات‌های خود را با یک رای معامله کند این امر نشان از اهمیت یک رای در انتخابات که ارزشمند و دارای ثواب و اثر گذار است.

کارشناس مسائل سیاسی و همرزم سردار سلیمانی از مردم قهرمان ایران اسلامی خواست از فرصت حضور در پای صندوق‌های رای به راحتی عبور نکنند و اسیر وسوسه شیاطین انس و جن نشوند چرا که شرکت در انتخابات دارای اجر بزرگ و تاثیرگذار در سرنوشت خود و آینده کشور است. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات