۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۷۵۱۷۹۰

جزئیات برگزاری دوره آموزشی مدرسه زمستانه شبهه‌پژوهی «امید به آینده»

جزئیات برگزاری دوره آموزشی مدرسه زمستانه شبهه‌پژوهی «امید به آینده»
به همت اداره آموزش مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه، دوره آموزشی مدرسه زمستانه شبهه‌پژوهی «امید به آینده» برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به همت اداره آموزش مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه، دوره آموزشی مدرسه زمستانه شبهه‌پژوهی «امید به آینده» به صورت حضوری و همراه با اعطای گواهی شرکت در دوره برگزار می شود.

این دوره با حضور اساتید: حجت الاسلام رضایی اصفهانی با موضوع امیدواری از منظر قرآن با توجه به اندیشه های امام خامنه ای «دام ظله»، آقای دکتر محمد تقی دشتی با موضوع شناخت و بازپرورش نسل اسپند، دکتر مبین صالحی با موضوع الگوی امید از دیدگاه قرآن و حدیث و راهکارهای افزایش آن در جامعه، دکتر محمد رضا احمدی با موضوع تحلیل تمدنی انقلاب اسلامی، اسماعیل شراهی با موضوع آینده پژوهی امید در انقلاب اسلامی ایران، دکتر سهیل اسعد با موضوع نگاهی به انقلاب اسلامی ایران و تاثیر آن در جهان (چشم انداز بین المللی امید) و با دبیر علمی جواد مصلحی برگزا می شود.

این دوره در فرهنگی و آموزشی شهرک مهدیه واقع در پشت ساختمان اداری شهرک برگزار شده و مهلت ثبت نام: 27 بهمن الی 1 اسفندماه و  زمـــان بـــرگــــزاری: چهارشنبه 2 اسفند ساعت 14 الی 18 و پنجشنبه 3 اسفند ساعت 8 صبح الی 12 می باشد

علاقه مندان برای ثبت نام می توانند از طریق ایتا: @Madrese_Shobhepajohi اقدام کنند.

دوره آموزشی مدرسه زمستانه شبهه‌پژوهی «امید به آینده» برگزار می شود

محمدحسین چاوشی

ارسال نظرات