۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۷۵۱۸۵

بسیج طلاب شاهرود مردم را به حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن فدعوت کرد.

خبرگزاری رسا ـ حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود با صدور بیانیه ای مردم را به حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت کرد.
بيانيه


به گزارش خبرگزاری رسا، حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیان شهید مطهری شهرستان شاهرود با صدور بیانیه ای ضمن دعوت مردم به حضور در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر سیلی محکمی به صورت یاوره گویان خواهند نواخت.

در این بیانه آمده است: حضرت امام خمینی(ره) با الهام از امام حسین (ع) حرکت ضد ظلم و طاغوت را آغاز کرد و انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن سال 57 به عنوان یکی از ثمرات قیام کربلا به پیروزی رسید.

این بیانیه می افزاید: همان گونه که پس از عاشورا یزیدیان تلاش کردند تا این نور الهی را خاموش کنند 22 بهمن نیز آغاز جنگ یزیدیان زمان با آن مولود الهی بود.

در این بیانیه تصریح شده است: جمهوری اسلامی ایران اکنون در حالی سی و یکمین سالگرد پیروزی خود را جشن می گیرد که 31 سال از دفاع مقدس و پیروزمندانه نظام اسلامی و ملت مسلمان ایران در مقابل توطئه های شیاطین داخلی و خارجی می گذرد.

این بیانیه می افزاید: ملت ایران در هر تهاجم و دفاعی، ترفندها و تاکتیک های مختلف دشمن را تجربه کرده و اکنون با کوله باری از تجربه آماده دفاع از انقلاب، نظام اسلامی و آرمان های آن است.

در این بیانیه می خوانیم: اکنون که ملت ما در سال جاری، جدیدترین توطئه ها و فتنه های دشمن را آزموده و به ابعاد جدید تهاجم دشمن در صحنه جنگ نرم آگاه شده است با احساس وظیفه ای دو چندان در این تجدید میثاق با امام و شهدا حاضر می شوند.

در این بیانیه آمده است: طلاب و روحانیان بسیجی و ولایت مدار شهرستان شاهرود با لبیک به ندای ولایت ضمن حضور در این جشن بزرگ، عموم ملت انقلابی و هوشیار استان سمنان را به حضور همه جانبه و حداکثری در این میعادگاه ملی و دینی دعوت می کند./960/د102/ص

ارسال نظرات