۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۷۵۲۱۲
نماینده ایرانشهر در مجلس:

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن لبیک به پیام رهبری معظم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ محمد قیوم دهقانی، گفت: ملت شریف ایران پشتوانه نظام و انقلاب اسلامی هستند و هرگز تحت تأثیر فتنه های دشمنان و آمریکای جهانخوار و انگلیس قرار نخواهند گرفت .
شرکت در راهپیمایی 22 بهمن لبیک به پیام رهبری معظم انقلاب است
محمد قیوم دهقانی، نماینده مردم ایرانشهر، سرباز و دلگان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، با تبریک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: مردم استان سیستان و بلوچستان با حضور شکوهمندانه و حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد که حماسه ها و پیروزی هایی که ملت ایران بدست آورده را پاس می دارند .

وی، تصریح کرد: آنهایی که در آنسوی مرزها منتظرند که در این روز چه اتفاقی خواهد افتاد، بدانند ملت شریف ما پشتوانه نظام و انقلاب اسلامی هستند و هرگز تحت تأثیر فتنه های دشمنان و آمریکای جهان خوار و انگلیس قرار نخواهند گرفت و پاسخ محکمی به آنها خواهند داد .

دهقانی با بیان اینکه، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن لبیک به پیام رهبری معظم انقلاب است، اظهار داشت: قطعاً در این روز شاهد حضور پررنگ مردم و خلق حماسه ای دیگر خواهیم بود .

نماینده ایرانشهر در مجلس، تصریح کرد: افرادی که جیره خوار دشمنان هستند و می خواهند از وضعیت شکافی که پس از انتخابات در کشور بوجود آمد، در روز 22 بهمن بهره برداری کنند و گزارش اعمالشان را به اربابان خود دهند، کور خوانده اند و دچار اشتباه آشکاری هستند و ناامیدانه برخواهند گشت و به اهداف شوم خود هرگز نخواهند رسید .

وی، افزود: نصیحت که ما به اینها داریم اینست که اهدافی را که دنبال می کنند بر خلاف مصالح نظام جمهوری اسلامی است و تا دیر نشده به خود بیایند و با اظهار پشیمانی از اقداماتی که تاکنون انجام داده اند به آغوش انقلاب برگردند چرا که در اسلام راه بازگشت وجود دارد .

محمد قیوم دهقانی، خاطر نشان کرد: انقلاب ما اغفال شده ها را می پذیرد و از بازگشت آنها استقبال می کند ولی اگر راه اشتباهشان را ادامه دهند خودشان ناامید خواهند شد و ملت ایران نیز پاسخ محکمی به آنها خواهند داد ./940/ت302/ص
ارسال نظرات