۲۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۷۵۴۰۸
عضو مجلس خبرگان رهبری:

خبرنگاران با الگو برداری از رسالت انبیا ‌حرفه خود را دنبال کنند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حیدری در همایش آشنایی با رسانه، اطلاع رسانی و خبرنگاری را حرفه ای مقدس و ارزشمند عنوان کرد.
آيت الله حيدري نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري در همايش آشنايي با رسانه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در همایش آشنایی با رسانه به وظیفه مهم خبرنگاران اشاره کرد و گفت: رسالت خبرنگاری و اطلاع رسانی، رسالت بزرگی است که نباید آن را کم دانست؛ بلکه یک خبرنگار باید به حرفه خود در حد رسالت انبیا بنگرد.

وی در ادامه به نقش رسانه ها در عصر کنونی اشاره کرد و اظهار داشت: عصر کنونی را عصر ارتباطات و جهان امروز را دهکده جهانی می نامند، اگر مسائل و حوداث به صورت صحیح و صادقانه به همه اقشار جامعه ابلاغ شود دیگر در دام بی بصیرتی و ‌شبهه نمی شویم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان تبیین معیارها و ضوابط اسلامی، مصادیق حقیقت، امور جاری جامعه، جریان های فکری، بیان توطئه های دشمنان و بازگویی حوادث را راهی در جهت تکامل جامعه و سعادت بشری دانست و تأکید کرد: معتقدان به نظام اسلامی و انقلاب باید از تکنیک های روز رسانه ای در جهت انعکاس صادقانه جریان ها تلاش بیشتر کنند.

امام جمعه موقت اهواز به جایگاه خبر در تصمیم گیری‌ها اشاره کرد و یادآور شد: آنان که در عالم بی خبری و بی بصیرتی تصمیم گیری کنند، مرتکب اشتباه می شوند.

آیت الله حیدری توطئه شناسی را از عناصر مهم مبارزه با دشمنان عنوان کرد و اذعان داشت: شناخت توطئه‌های دشمنان و بررسی نقشه های آینده آنان، سبب می شود تا شبهات و بحران ها هجوم نیاورند.

وی افزود: ما به عنوان ام القرای جهان اسلام، رسالت بزرگی در دنیا داریم و باید با استفاده از تکنیک های روز خبری و ارتباطات عمیق، ندای انقلاب را به گوش جهانیان برسانیم.

امام جمعه موقت اهواز در پایان موضوع رسانه حوزوی را مسأله‌ای مهم عنوان کرد و گفت: خبرگزاری رسا نعمتی بزرگ برای حوزه های علمیه است که خوشبختانه تاکنون آثار و برکات فراوانی را از آن شاهد بوده ایم./945/پ202/س
ارسال نظرات