۲۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۷۵۴۲۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

رمز تکوین انقلاب اسلامی اصل وحدت مردم و روحانیت بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: رمز تکوین انقلاب اسلامی اصل وحدت مردم، روحانیت و دین‌مداری با هدایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود.
حجت الاسلام عظيمي، مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حمید عظیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، 24 بهمن، در جمع مردم آذرشهر اظهار داشت: امروز آمریکاییان به فرهنگ و هویت ملی قومیت‌ها حمله می‌کنند و هیچ کشور و مرزی از این حمله‌ها در امان نیست، رشد فرهنگ و تکنولوژی موجب شده که خانه‌ها حریم نداشته باشند و مدل لباس هنرپیشگان آمریکایی در همه قومیت‌ها رسوخ پیدا کرده و‌ بحران امروز، بحران اخلاقی است.

وی تصریح کرد: آنهایی که یک زمانی از رسانه به عنوان وسیله‌ای برای انحراف اخلاقی جوامع استفاده می‌کردند امروز خود گرفتار شده‌اند و شروع به فیلترینگ کردن رسانه‌هایشان کرده‌اند.

حجت الاسلام عظیمی خاطرنشان کرد: ایرانی‌ای که در زمان رژیم سابق دچار بحران هویت شده بود، با آمدن امام خمینی‌(ره) و به برکت انقلاب اسلامی اکنون مسائل معنوی و اخروی در آن به اوج رسیده و مفهوم و معنای واقعی خود را پیدا کرده است، بنابر این‌ امام خمینی (ره) به ما ایرانیان ارزش داد و جامعه‌ای با هویت ملی و مذهبی ایجاد کرد.

وی گفت: رمز تکوین انقلاب اسلامی اصل وحدت مردم، روحانیت و دین‌مداری با هدایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود و ماندگاری انقلاب اسلامی از این سه منبع نشأت می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: این انقلاب در سایه بیداری امت و روشنگری امام خمینی‌(ره) بود که در ایران اسلامی امنیت اخلاقی و اجتماعی شکل گرفت و آرمان امام در تشکیل حکومت اسلامی، تشکیل حکومتی برگرفته از حکومت علی(ع) بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان می‌خواهند اسلام و دین را از بین برده، خاستگاه‌های انقلاب را نشانه گرفته‌ان‏د و سعی در ترویج همان بحران‌هایی دارند که قبل از انقلاب وجود داشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خاطر‌نشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ما به هویت و استقلال و آزادی رسیدیم و با تلاش دانشمندان پرتلاش خود در بین 9 کشور دنیا به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای دست یافته‌ایم و در صنایع دفاعی قادر به ساختن موشک قاره‌پیما هستیم./935/پ202/س
ارسال نظرات