۲۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۷۵۵۱۳
امام جمعه شبستر:

عملکرد رسانه ملی در دهه فجر قابل تقدیر است

خبرگزاری رسا ـ رییس حوزه علمیه شبستر گفت: شعارهای مردم در راهپیمایی امسال همان شعارهای ارزشی سال های اول انقلاب بوده که این مسأله نشانگر پایبندی مردم به ارزش‌های ‌انقلاب است.
صدا و سيما


حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده، امام جمعه شبستر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز به تحلیل شرایط حضور مردم در حماسه 22 بهمن و نقش صدا و سیما در این میان پرداخت.

امام جمعه شبستر با اشاره به برنامه های صدا و سیما در روزهای اخیر گفت: با نگاهی کارشناسانه و محتوایی خواهیم یافت که عملکرد رسانه ملی در دهه فجر امسال قابل تقدیر است.

وی با اشاره به پخش شعارها و سرودهای اوائل انقلاب از صدا و سیما تاکید کرد: این عملکرد رسانه ملی سبب یادآوری‌ روزهای بزرگ و تداعی خاطرات خوش انقلاب شد.

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به شعارهای پر معنا و محتوایی سال‌های نخست انقلاب اظهار داشت: شعارهای مردم در راهپیمایی امسال همان شعارهای ارزشی سال های اول انقلاب و شعارهای دروان دفاع مقدس‌ بوده که این مسأله نشانگر پایبندی مردم به ارزش‌های اول انقلاب است.

امام جمعه شبستر با بیان این‌که این عدم همراهی سبب سقوط و تباهی خواص می‌شود، ابراز داشت: خواص در صورت عدم حفظ اصالت انقلابی، سران فتنه نامیده می‌شوند.

وی با اشاره به بروز فتنه‌های مختلف در جامعه و نقش خواص در این زمینه گفت: خواص باید در شرایطی که فضای غبار آلود در تشخیص حق و باطل به وجود آمد، به صحنه بیایند و اقدام لازم را از خود نشان دهند.

امام جمعه شبستر با بیان این‌که خواص در بصیرت دهی و خط دهی به اقشار جامعه رسالتی کاربردی دارند، اظهار داشت: ماموریت امروز خواص سنگین تر است و باید اصات و همراهی خود با انقلاب و رهبری را حفظ کنند.

وی همچنین با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: حضور مردم در صحنه همیشه تعیین کننده بوده و خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به تلاش غرب برای ناکام گذاشتن ایران در موضع هسته ای گفت: نباید فرصت سوء استفاده به استکبار را در جریان‌های اخیر داد و باید با حضو و حمایت پرشور در صحنه زمینه موفقیت پیش از پیش نظام جمهوری اسلامی را فراهم کرد.

وی امنیت را محصول حضور گسترده مردم در اهپیمایی یوم الله 22 بهمن دانست و افزود:‌ حضور گسترده مردم و خنثی شدن توطئه‌ها به امنیت و توسعه کشور می‌انجامد؛ از این رو راهپیمایی 22 بهمن دشمنان داخلی و خارجی را در دست یافتن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت./935/ت302/س

ارسال نظرات