۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۷۵۷۷۰۵

بیانیه جمعی از حامیان جنین به دنبال شهادت ریاست محترم جمهور حضرت آیت الله رئیسی

بیانیه جمعی از حامیان جنین به دنبال شهادت ریاست محترم جمهور حضرت آیت الله رئیسی
جمعی از حامیان جنین به دنبال شهادت ریاست محترم جمهور حضرت آیت الله رئیسی و همراهان خدمتگزار و فهیم وی بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش سرویس جمعیت و تعالی خانواده خبرگزاری رسا، جمعی از حامیان جنین به دنبال شهادت ریاست محترم جمهور حضرت آیت الله رئیسی و همراهان خدمتگزار و فهیم وی بیانیه ای صادر کردند:

متن این بیانیه به این شرح است:

انقلاب اسلامی بعد از گذراندن چند دهه از رشد و بالندگی، انسان های عمیق و دلسوزی را نیز پرورش داد و به پختگی های تازه ای رسید که یکی از نمادهای آن، شهید آیت الله رئیسی بود.

شهید آیت الله رئیسی، درباره ضرورت حمایت از جنین، جزو افراد پیشرو، آگاه و تلاش گر بود.

دستورات موکد ایشان نسبت به حفظ حیات جنین در مقاطع مختلف و از جمله در روز قبل از شهادت، نشان از عزم او برای حفظ حیات جنین داشت.

تعبیری که آیت الله رئیسی بسیار از آن درباره جنین استفاده می کردند، این بود که «قتل نفس است»؛ این تعبیر، نشان دهنده پیوستگی قلبی و معرفتی ایشان نسبت به موضوع مهم حفظ حیات جنین است.

خداوند، روح این عزیز و همراهانشان را با شهید قاسم سلیمانی محشور فرماید و مورد عنایت ویژه امام رضا (ع) و امام عصر (عج) و بقیه اولیاء الهی قرار دهد.

ما، زنده بودن شهیدان را اینگونه می فهمیم که دسترسی خوبی به اثرگذاری در دنیای ما دارند. زنده بودن شهیدان به معنای صرفاً زنده بودن برزخی نیست. بنابراین چنین دعا کنیم:

خدای بزرگ! او دیگر رئیس جمهور این کشور عزیز نیست اما یاری، هم قدمی و تلاش او را بازهم در کنار ملت ایران برای پیمودن گردنه های رشد و ایمان، حفظ کن.

 الهی آمین 

ارسال نظرات