۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۷۵۷۸۴۶
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری:

آیت الله آل هاشم در خدمت عاشقانه و مجاهدانه به مردم الگویی الهام‌بخش برای همگان بود

آیت الله آل هاشم در خدمت عاشقانه و مجاهدانه به مردم الگویی الهام‌بخش برای همگان بود
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، در پی شهادت حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری، در پی شهادت حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی پیام تسلیتی صادر کرد که متن کامل آن بدین شرح است:

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

محضر شریف حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج سید محمدتقی آل‌هاشم دامت‌افاضاته

سلام علیکم بماصبرتم فنعم عقبی الدار

با احترام و ارادت شهادت افتخارآمیز فرزند برومند و مجاهدتان عالم بزرگوار و مردمی حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای حاج سید محمدعلی آل‌هاشم در کنار رئیس جمهور عزیز و شهیدمان و نیز استاندار جهادی استان، برای همه ما داغی جانکاه است. 

فرزند دلبند شما و همسنگر عزیز و خدوم ما که تربیت یافته آموزه‌ها و منش تربیتی شما بود در خدمت عاشقانه و مجاهدانه به مردم و دفاع از آرمان‌های انقلابی و منویات امام راحل عظیم‌الشان و رهبر حکیم انقلاب اسلامی خصوصا در سنگر نمایندگی ولی‌فقیه و خدمتگزاری مردم خطه شهیدپرور آذربایجان و تبریز قهرمان، الگویی الهام‌بخش و نمونه‌ای درس آموز برای همگان بود. 

سرانجام این عالم خدمتگزار و مردمی، مزد جهاد و خدمت خود را در شب ولادت امام رئوف علیه السلام دریافت کرد و به شهیدان محراب آن دیار پیوست. 

اعضای شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه و نمایندگان محترم ولی‌فقیه و امامان جمعه سراسر کشور خود را در این مصیبت بزرگ صاحب عزا می‌دانند و این فقدان جانسوز را به رهبر عزیز و بزرگوارمان و به جنابعالی و بیت مکرمتان و خصوصا مردم آگاه و وفادار آذربایجان و تبریز و علما و فضلاء و ائمه مکرم جمعه آن استان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایند. 

برای آن سفر کرده‌ی به حق پیوسته و دیگر شهیدان قافله خدمت علو درجات و برای جنابعالی صبر جمیل و اجر جزیل را تمنا می‌کنم.

انزل الله علیکم السکینه والسلوان

والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته 
محمدجواد حاج علی اکبری 
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

ارسال نظرات