۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۷۵۸۳۱۶

تسلیت بیت آیت الله شیرازی در پی شهادت آیت الله رئیسی

تسلیت بیت آیت الله شیرازی در پی شهادت آیت الله رئیسی
در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی در حادثه دلخراش بالگرد، بیت مرحوم آیت الله سید عبدالله شیرازی(ره) در پیامی به ضمن ابراز اندوه و  تاثر، این حادثه دلخراش را به مقام معظم رهبری تسلیت گفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، بیت مرحوم آیت الله سید عبدالله شیرازی(ره) در پیامی به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان، ضمن ابراز اندوه و  تاثر، این حادثه دلخراش را تسلیت گفت.
 
متن پيام از قرار زیر است:
 
بسم اللّه الرحمن الرحیم
 
 «إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ»
 
خبر سانحه دلخراش و ناگواری که برای ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حجةالاسلام والمسلمین آقای رئیسی و همراهان گرامی ایشان پیش آمد و منجر به درگذشت آنان شد موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.
 
بیت مرجع عالیقدر مرحوم آیةالله حاج سیّد عبدالله شیرازی(رضوان الله تعالی علیه) از جوار مرقد مطهّر و منوّر حضرت أبا الحسن علی بن موسی الرضا(صلوات الله وسلامه علیه) این ضایعۀ مؤلمه را به محضر مقام معظّم رهبری و به ملّت شریف ایران و دولت جمهوری اسلامی تسلیت عرض نموده، از پیشگاه حضرت حقّ جلّ وعلا برای این عزیزان رحمت و غفران و برای خانواده های محترمشان صبر جمیل و اجر جزیل، و برای ملّت بزرگوار ایران آرامش خاطر و مزید عزّت را تحت توجّهات خاصّه حضرت بقیةالله الأعظم(ارواحنا فداه) مسألت می نماید.(ولاحول ولاقوة الا بالله العلي العظيم)
 
مشهد مقدّس- ١١/ذیقعدة الحرام/١٤٤٥                
 
دفتر آیةالله حاج سید محمدعلی شیرازی
جواد رستمی
ارسال نظرات