۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۷۵۸۸۰۰
آیت الله محمدی عراقی:

ورامین شهر پیشتاز شهدای ۱۵ خرداد است

ورامین شهر پیشتاز شهدای ۱۵ خرداد است
آیت الله محمدی عراقی با بیان اینکه ورامین شهر پیشتاز شهدای ۱۵ خرداد است، تصریح کرد: ورامین و منطقه ری در حوزه تشیع و حمایت از اهل بیت پیشتاز بودند و در ۱۵ خرداد نیز ورامین پیشگام در این عرصه بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمدی عراقی در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل و قیام ۱۵ خرداد ورامین در مسجد رضویه راه آهن این شهرستان اظهار داشت: ورامین، شهر پیشتاز شهدای ۱۵ خرداد است و حضور در این شهر را مایه افتخار خود می دانم.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم پرافتخار و حماسه ساز ورامین، شایسته احترام، تقدیس و تکریم هستند.

رییس دفتر مقام معظم رهبری در قم با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل  ادامه داد: در عظمت ۱۵ خرداد همین بس که امام راحل فرمودند که این روز را برای همیشه عزای عمومی اعلام می کنم

وی تاکید کرد: دشت ورامین این افتخار را دارد هفت شهید را درقیام ۱۵ خرداد تقدیم کردند و این قیام نشان داد که مردم ورامین ریشه دار در دفاع از ولایت هستند‌.

آیت الله محمدی عراقی گفت: شهدای ۱۵ خرداد حق بزرگی گردن ما دارند. شهر قم، شهر علم و مرجعیت بوده است اما شهر ورامین می درخشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ورامین شهری تاریخی است و در قرن ششم، این شهر مرکز تشیع بوده و علامه حلی در این زمینه می نویسد که من در این شهر توقف کردم و این شهر مدرسه علمیه دارد.

وی ادامه دارد: ورامین و منطقه ری، افتخار دارد در حوزه تشیع و حمایت از اهل بیت پیشتاز بودند و در ۱۵ خرداد نیز ورامین پیشگام در این عرصه بودند‌.

ارسال نظرات