۰۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۷۵۹۳۹

جشن آغاز امامت امام زمان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز آغاز زعامت و امامت یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مجالس جشن و سرور برای بزرگداشت این روز در سطح استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود .
محسن ارباب افضلي، معاون فرهنگي آموزشي و پژوهشي اداره كل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان
محسن ارباب افضلی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، با تشریح ویژه برنامه های این اداره کل در سالروز آغاز زعامت و امامت حضرت صاحب الزمان (عج)، اظهار داشت: به مناسبت این روز مجالس و مراسم مختلف جشن و سرور در سطح استان و شهر زاهدان بر گزار خواهد شد و سخنرانان به تبیین و تشریح انتظار و وظیفه مسلمانان در دوران غیبت خواهند پرداخت .

وی، گفت: در سطح شهر زاهدان، روز چهارم اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشاء مساجد حضرت ولیعصر (عج) واقع در منطقه چهار و المهدی (عج) واقع در بلوار معلم و همچنین در روز پنجم اسفند بعد از نماز مغرب و عشاء مسجد ولیعصر (عج) واقع در بلوار کشارز میزبان جشنهای عمومی امامت حضرت بقیه الله الاعظم هستند .

ارباب افضلی، افزود: نواختن زنگ انتظار به صورت نمادین در سطح مدارس استان سیستان و بلوچستان از جمله مدرسه راهنمایی پسرانه امام زمان (عج) واقع در بلوار دانشگاه زاهدان که در ساعت هشت و سی دقیقه صبح روز چهارشنبه پنجم اسفند با حضور مسؤولین برگزار می شود، از برنامه های دیگر جشنهای نهم ربیع الاول و آغاز امامت خاتم الاوصیاء امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف است .

وی، تأکید کرد: بایستی خود و جامعه را از هر حیث، جهت انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) آماده کرد و برگزاری خوب و مطلوب این برنامه ها می تواند تا حدودی زمینه ساز تعجیل ظهور آن حضرت باشد .

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: همچنین به مناسبت هشتم ربیع الاول سالروز شهادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، مراسم سوگواری با همکاری هیئت امنای مسجد امام حسن عسکری (ع) زاهدان با حضور شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار می شود ./940/پ202/ص
ارسال نظرات