۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۷۵۹۶۳۹
حجت الاسلام شجاعی در گفت‌وگو با رسا:

امروز نیاز جدی ما وحدت نیروهای انقلابی است

امروز نیاز جدی ما وحدت نیروهای انقلابی است
نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه شرایط کشور اجازه آزمون‌وخطا را نمی دهد، به خطر روی کار آمدن جریان غربگرا اشاره کرد و از ضرورت وحدت نیروهای انقلاب و انتخاب مطمئن ترین فرد به عنوان فرد اصلح سخن گفت.

حجت الاسلام حسن شجاعی نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با تأکید بر اهمیت رعایت اخلاق انتخاباتی اظهار داشت: متاسفانه تجربه خوبی از بعضی از دوره های ریاست جمهوری نداریم زیرا عدم رعایت اخلاق اسلامی و اخلاق انتخاباتی آسیب هایی را به فضای اخلاقی و مدیریتی جامعه وارد کرد. خوشبختانه شخصیت اخلاق مدار شهید رئیسی در دوره قبل ریاست جمهوری بنای رعایت اخلاق در انتخابات را گذاشت و بخشی از خسارت های گذشته را ترمیم کرد. به همین جهت است که رهبری بر اخلاق در رقابت های انتخاباتی تأکید کرده اند.

وی در ادامه از نامزدهای انتخاباتی خواست تمرکز را بر معرفی خود بگذارند و سپس افزود: نامزدها باید به جای حمله و بدگویی از دیگران توانمندی های خود را به ملت ارائه دهند و تشخیص اصلح را بر عهده مردم قرار دهند؛ اگر هم نسبت به تفکری یا کسی نکته ای دارند نیز باید با بیان قوت های خودشان آن نکته را به مردم عرضه کنند تا مردم قدرت انتخاب آگانه ها را پیدا کنند. اگر در این دوره نیز اخلاق رعایت نشود آسیب های جدی به اخلاق و فضای مدیریتی کشور وارد خواهد شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی ویژگی های نامزد اصلح را به سه دسته تقسیم کرد و گفت: فرد اصلح باید از ویژگی های شخصیتی که برخورداری از سلامت نفس، ایمان، شجاعت و استکبارستیزی است برخوردار باشد؛ در فرد اصلح باید ویژگی‌های مدیریتی وجود داشته باشد به گونه ای که توان مدیریتی خود را به ظهور رسانده باشد. ما در شرایط امروز کشور فرصت آزمون و خطا نداریم و فرد باید توان مدیریتی مطمئنی داشته باشد. موضوع سوم، نیاز امروز کشور بوده که خاص است و لازم است برای این شرایط خاص مطمئن ترین فرد را نامزد اصلح بدانیم.

وی در خصوص وحدت نیروهای انقلاب خاطرنشان کرد: در جلسه ای در خدمت دکتر محسن رضایی بودیم که موضوع آن نیز اجماع نیروهای انقلاب بود. در صورت عدم وحدت نامزدهای انقلابی خطر بازگشت تفکر غربگرا و دولت لیبرالی به شدت ما را تهدید می کند. همه به یاد داریم که در دوران دولت لیبرال، کشور به قهقرا رفت و دولتی بیکار سرکار بود و نشسته بود تا حل مشکلات به دست دشمنان رقم بخورد. امروز نیاز جدی ما وحدت نیروهای انقلابی است که امیدواریم با هم افزایی شاهد تحقق آن باشیم.

ارسال نظرات