۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۷۵۹۷۲۵
معاون امور حوزه های علمیه خواهران تشریح کرد؛

برنامه‌های نشست مدیران و معاونان منابع انسانی استان های حوزه‌های علمیه خواهران

برنامه‌های نشست مدیران و معاونان منابع انسانی استان های حوزه‌های علمیه خواهران
حجت ااسلام اسماعیل‌نیا برنامه‌های نشست مدیران و معاونین منابع انسانی استانهای حوزه‌های علمیه خواهران را تشریح کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا در نشست مدیران و معاونان اداری مالی استانهای حوزه های علمیه خواهران که امروز ۲۹ خردادماه ۱۴۰۳ در اردوگاه فاطمه الزهرا(س) خاوه برگزار شد، به تشریح برنامه های این نشست پرداخت و اظهار داشت: این نشست امروز و فردا ۲۹ و ۳۰ خردادماه سال جاری و به مدت ۲ روز برگزار می شود.

وی با بیان این که روز اول این نشست از ساعت ۷ صبح آغاز تا ۱۹:۳۰ عصر ادامه خواهد داشت، افزود: برنامه های روز اول شامل سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران و ارائه برنامه های معاونت منابع انسانی و پشتیبانی است.

معاون امور حوزه های علمیه خواهران در ادامه به تشریح برنامه های روز دوم پرداخت و ادامه داد: در نوبت صبح روز دوم نشست نیز که ۳۰ خردادماه برگزار می شود، معاونت امور حوزه ها، معاونت آموزش، معاونت پژوهش، معاونت پشتیبانی، مرکز برنامه ریزی و نظارت ارائه گزارش خواهند داشت.

حجت الاسلام اسماعیل نیا خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه نشست نیز عصر همین روز و از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران برگزار خواهد شد. 

ارسال نظرات