۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۷۵۹۹۵۵

۱۶۶ ثبت نام ۱۶۶ داوطلب برای مقطع ارشد و دکتری پردیس خواهران رضوی

۱۶۶ ثبت نام ۱۶۶ داوطلب برای مقطع ارشد و دکتری پردیس خواهران رضوی
رئیس پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی از ثبت نام 166 نفر برای تحصیل در این مرکز علمی در مقاطع ارشد و دکتری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، دکتر سهیلا پیروزفر، رئیس پردیس خواهران دانشگاه رضوی و رئیس حوزه امتحانی خواهران در مشهد با اشاره به ثبت نام 166 نفر برای شرکت در آزمون ورودی دانشگاه رضوی گفت: از این تعداد 113 نفر در مقطع ارشد و 53 نفر در مقطع دکتری ثبت نام کردند که در ارشد پذیرای دانشجویان در 13 رشته و در مقطع دکتری با 6 رشته پذیرای علاقمندان خواهیم بود.

وی افزود: به شکل کلی بعد اعلام نتیجه اولیه سه برابر ظرفیت پذیرش برای مصاحبه شفاهی و علمی فراخوان داده می شود و سپس با تحقیقات به اعلام نتیجه نهایی پذیرش در مقطع دکتری و ارشد می رسیم.

دکتر پیروزفر گفت: همزمان با مشهد در ده نقطه از کشور آزمون با نظم ستودنی بدون هیچگونه مشکلی برگزار شد و دواطلبان به خوبی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ضمن آرزوی توفیق برای شرکت کنندگان در آزمون ورودی دانشگاه رضوی بیان داشت: برای سال جدید هم پذیرش محدود از طریق استعدادهای درخشان به صورت یک نفر برای هر رشته در دو مقطع ارشد و دکتری خواهیم داشت./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات