۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۷۶۰۱۷۱
معاون آموزش حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

۲۰ تیرماه؛ پایان مهلت پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران لرستان

۲۰ تیرماه؛ پایان مهلت پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران لرستان
مهرابی ۲۰ تیرماه را پایان مهلت پذیرش در حوزه های علمیه عنوان کرد و گفت: تاکنون بیش از ۳۵۰ داوطلب ورود به حوزه علمیه خواهران ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، اکرم مهرابی، امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه که در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد، گفت: پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران تا ۲۰ تیرماه ادامه دارد.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از۳۵۰ نفر برای تحصیل در حوزه‌های علمیه خواهران ثبت نام کردند، افزود: با توجه به مهلت باقی مانده این آمار افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به فعالیت ۱۰ مدرسه سطح ۲ در شهرستان های استان لرستان و ۳ مدرسه علمیه سطح ۳ در شهرستان های دورود، بروجرد و خرم‌آباد ادامه داد: یک مدرسه سطح چهار نیز با تحصیل ۱۱ طلبه در استان مشغول فعالیت است.

مهرابی با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۱۱ نفر فارغ التحصیل شده اند، گفت: هم اکنون قریب ۸۰۰ طلبه در مدارس علمیه خواهران در حال تحصیل هستند.

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان با اشاره به فعالیت ۱۷۰ نفر از اساتید حوزه علمیه در مدارس علمیه خواهران لرستان گفت: در این زمینه نیز حوزه علمیه خواهران مشکلی ندارد.

ابراهیم بهروج
برچسب ها: حوزه پذیرش لرستان
ارسال نظرات