۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۷۶۰۴۱۸
گزارش؛

دعوت اساتید حوزه برای مشارکت قوی در انتخابات/رئیس جمهور چهاردهم مسیر خدمت شهید جمهور را ادامه دهد

دعوت اساتید حوزه برای مشارکت قوی در انتخابات/رئیس جمهور چهاردهم مسیر خدمت شهید جمهور را ادامه دهد
اساتید حوزی ضمن دعوت برای مشارکت قوی در انتخابات خواستار ادامه راه شهید رئیسی توسط منتخب مردم در ریاست جمهوری شدند.

 به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، جمعی از اساتید حوزه علمیه و چهره های حوزوی در آستانه اربعین شهدای خدمت و برشماری ویژگی های رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، مردم را به حضور حداکثری و مشارکت قوی در انتخابات دعوت کردند تا کسی به پاستور پاگذارد که خدمت را بر ریاست ترجیح داده و راه گشای مشکلات و دغدغه های ملت ایران باشد.

آیت الله رئیسی جلوه ای از یک رئیسی جمهور تراز بود

حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید مقامی در آستانه اربعین شهدای خدمت ضمن تسلیت به ملت ایران با تاکید بر اینکه مردم ایران قدرشناس خادمین خود هستند، ابراز داشت: از مهم ترین شاخصه های نامزد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری ایمان به خداوند، مردمی بودن، کارآمدی و کارنامه انقلابی و جهادی است که مقام معظم رهبری نیز در طی سال های متمادی برای ملت ایران بیان فرمودند و این شاخصه ها در شهید رئیسی جلوه گر شده بود.

وی افزود: شهید رئیسی خدمتگزار بود و خودش را مردمی می دانست و از زندگی اشرافی گری متنفر بود و براساس شخصیت مردمی که داشت میز ریاست را رها کرده بودند و به سمت و سوی خدمتگزاری به مردم بود و به روستاهایی سر زد که شاید در طول انقلاب یک فرماندار هم سر نزده بود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه خدمات و رفتار آیت الله رئیسی ملاک و نصاب جدیدی برای نامزدهای انتخاباتی است، اظهار داشت: میزان و ملاک مردم نسبت به رئیس جمهور چهاردهم اعمال و رفتار شهید رئیسی است و لذا از نامزدها درخواست داریم راه شهید جمهور را ادامه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین مقامی با بیان اینکه دشمن به دنبال تضیعف انتخابات و سپس انتخاب نامزد ضعیف و ناکارآمد می باشد، تصریح کرد: مردم فهیم و بصیر ایران با تشخیص صحیح باید کسی را انتخاب نمایند که راه شهید رئیسی را ادامه دهد. حضور مردم در انتخابات موجب اقتدر ایران در جهان می شود.

با مشارکت قوی ادامه راه شهید رئیسی را مهیا کنیم

حجت الاسلام شهیدی با اشاره به شخصیت رئیس جمهور شهید در آستانه اربعین شهدای خدمت گفت: اگر دستاوردهای انقلاب و انتخابات را نادیده بگیریم دشمن را خوشحال خواهیم کرد، امروز دشمنان نظام مردم را تشویق به حاضر نشدن پای صندوق های رای می شوند و از سویی به کوبیدن فرد اصلح روی آورده اند اما ما طبق فرمایش رهبری و براساس شاخصه های که رهبری فرمودند باید اولا در انتخابات شرکت و سپس به نامزد اصلح رای بدهیم.

وی با بیان اینکه امروز باید بدانیم بحث تمدن سازی که رهبر انقلاب در گام دوم اشاره فرمودند با انتخاب فرد اصلح در انتخابات فردا دنبال خواهد شد، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب شاخص های فرد اصلح را بیان فرموده و چراغ راهی برای ما شده اند پس به فضل الهی فردا با حضور حداکثری در انتخابات دشمن را در نقشه های خیالی اش ناکام خواهیم گذاشت.

شهید خدمت الگوی جدید خدمتگزاری به مردم در صفحات تاریخ ایران شد

حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی با اشاره به اربعین شهادت رئیس جمهور مردمی و مکتبی، مردم را دعوت به حضور در انتخابات کرد و خاطرنشان کرد: اینکه چه کسی رئیس جمهور شود واقعا فرق می کند اینکه وزراء چه کسی باشد بسیار مهم است. شهید رئیس ابراهیم رئیسی الگوی جدید خدمتگزاری به مردم در صفحات تاریخ ایران شد.

وی ادامه داد: شهیدرئیسی ویژگی های یک رئیس جمهور تراز را عملیاتی و متجلی کرد و به مردم نشان داد که یک رئیس جمهور باید متعهد به مبانی نظام و انقلاب باشد و با تدبیر و عقلانیت زیر بار زور و ظلم مستکبران عالم نرود و برای تحقق منویات رهبری و خدمت به مردم تلاش شبانه روزی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی ضمن دعوت همگان برای حضور در انتخابات تاکید کرد: فردا باید کسی از صندوق های رای و برگه های رای ملت خارج شود که دلسوز مردم و کشور باشد و در وسط میدان با روحیه خستگی ناپذیر کار و تلاش کند.

ارسال نظرات