۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۷۶۰۴۹۹
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان:

مشارکت در انتخابات سبب اقتدار نظام است

مشارکت در انتخابات سبب اقتدار نظام است
حجت الاسلام درویشی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات سبب اقتدار نظام است، گفت: مردم با مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح به راه شهید رئیسی قوت می بخشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام علی درویشی، امروز در جمع خبرنگاران گفت: امروز روز حماسه و تجلی قدرت ملت و ظهور و  بروز اراده مردم و تولید قدرت برای کشور است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان با اشاره به اینکه مردم سالاری دینی را امام راحل نهادینه کردند، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی از روز اول بر پایه اراده و رای مردم بنیان‌گذاری شده است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان افزود: انتخابات به اصل نظام و آبروی کشور بر می گردد و انتظار می رود همه کسانی که دل در گرو انقلاب و شهدا دارند نسبت به انقلاب بی تفاوت نباشند.

وی مشارکت در انتخابات فرصتی برای مشارکت در توسعه و پیشرفت کشور است، عنوان کرد: حضور مردم در دوره های مختلف تعیین کننده بوده است و امروز نیز این حضور سرنوشت ساز است.

حجت الاسلام درویشی با اشاره به اینکه انقلاب ریشه در حضور مردم دارد و دشمن بخاطر همین به حضور مردم حساس است، بیان کرد: در انجام این تکلیف نباید کوتاهی کرد.

وی بیان کرد: امنیت ما در گرو حضور مردم است ما یاد گرفتیم راه دور زدن تحریم ها دست دادن به دشمن نیست ما باید با اقتدار و نگاه به داحل بتوانیم تحریم ها را دور بزنیم.

حجت الاسلام درویشی اظهار کرد: انتظار می رود مردم با مشارکت بالا در انتخابات برای قوت بخشیدن به راه شهید رئیسی گام بردارند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات