۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۷
کد خبر: ۷۶۰۵۷۴
استاندار قم:

مردم قم در انتخابات ریاست جمهوری حماسه دیگری را رقم زدند

مردم قم در انتخابات ریاست جمهوری حماسه دیگری را رقم زدند
آقامیری ضمن تقدیر از مشارکت گسترده مردم با بصیرت قم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در روند برگزاری انتخابات نداشتیم و مردم با بصیرت استان قم حماسه خوبی را رقم زدند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سید محمد آقامیری استاندار قم در گفت‌وگوی زنده با شبکه سیمای قم که از محل ستاد انتخابات استان قم انجام شد، از مشارکت گسترده مردم با بصیرت قم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه مردم قم حد نصاب خوبی از مشارکت در انتخابات را رقم زدند، اعلام جزئیات مشارکت را به پس از جمع بندی آمار موکول کرد.

استاندار قم همچنین از کلیه عوامل اجرایی، نظارت، عوامل تأمین امنیتی از جمله نیروهای انتظامی و امنیتی و کلیه دست اندر کاران که تلاش کردند این انتخابات به خوبی برگزار شود، تقدیر کرد.

مردم قم در انتخابات ریاست جمهوری حماسه دیگری را رقم زدند

وی افزود: خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در روند برگزاری انتخابات نداشتیم و مردم با بصیرت استان قم حماسه خوبی را رقم زدند.

استاندار قم در بخش دیگری از گفت و گوی خود بر التزام همگان به رعایت قوانین تأکید کرد و گفت: مطابق قانون انتشار صورت جلسه جمع بندی آراء در فضای مجازی جرم و قابل پیگیری است، لذا از همگان درخواست می کنیم آمار را به صورت رسمی از ستاد انتخابات پیگیری کنند.

وی همچنین از مراجع معظم تقلید و علما بابت رهنمودهای ارزشمندشان درباره دعوت مردم به مشاکت حداکثری در انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

مردم قم در انتخابات ریاست جمهوری حماسه دیگری را رقم زدند

استاندار قم زحمات و تلاش های اصحاب رسانه و خبرنگاران در پوشش و انعکاس حماسه آفرینی مردم قم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را ستود.

 گفتنی است، طبق برآوردها و شمارش اولیه آراء، مردم استان قم بیش از 56 درصد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

ارسال نظرات