۰۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۷۶۲۳۶
شیخ نعیم قاسم:

آنچه به زور از ما گرفته اند را تنها با زور و قدرت مقاومت می توان بازپس گرفت

خبرگزاری رسا ـ شیخ نعیم قاسم با اشاره به گسترش فزاینده جرم و جنایت های رژیم صهیونیستی و حمایت آمریکا و کشورهای بزرگ جهان از این رژیم اشغالگر، تنها راه بازپس گرفتن آنچه با زور گرفته شده است را قدرت مقاومت دانست.
شيخ نعيم قاسم، جانشين سيد حسن نصر الله


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، روز گذشته در دیدار با هیاتی عربی به ریاست دکتر یحیی غدار، رییس مجمع ملی حمایت از استراتژی مقاومت و نیز هیاتی ایرانی به ریاست دکتر ناصر سودانی، عضو مجلس شورای اسلامی که برای شرکت در نشست "استراتژی مقاومت و برپایی دولت" که از سوی مجمع ملی حمایت از استراتژی مقاومت برگزار شده بود، به بررسی آخرین تحولات در منطقه و جهان پرداختند.

شیخ نعیم قاسم در این دیدار سازش با دشمن صهیونیستی را سرابی بیش ندانست و صهیونیست ها را جنایتکارتر از نازی های آلمان خواند و گفت: اسراییل با حمایت آمریکا و دولت های بزرگ در صدر فهرست جنایتکاران بین المللی قرار دارد و اخبار روزانه اش به قتل و کشتار و تجاوزگری و هتک حرمت مقدسات اختصاص دارد.

وی با تاکید بر اینکه نه می توان نظاره گر جنایت های رژیم صهیونیستی باقی ماند و نه می توان بر عدالت جامعه بین الملل متکی بود، گفت: آنچه به زور از ما گرفته اند را تنها با زور و قدرت مقاومت می توان بازپس گرفت، گرچه مسیر مقاومت، هموار نخواهد بود و دشمن تا آنجا که بتواند مانع تراشی و فتنه انگیزی خواهد کرد./981/الف

ارسال نظرات