۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۷۶۲۵۴۴
آیت الله کعبی:

ایران آمران و مباشران جنایت ترور اسماعیل هنیه را مجازات خواهد کرد

ایران آمران و مباشران جنایت ترور اسماعیل هنیه را مجازات خواهد کرد
عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با محکوم کردن جنایت دردناک ترور شهید اسماعیل هنیه، تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران با بررسی همه جوانب آمران صهیونیستی و مباشران این جنایت را مجازات خواهد کرد.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی با صدور پیامی ترور رییس دفتر حماس در تهران را به شدت محکوم و تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران قطعا عاملان و مباشران این جنایت را مجازات خواهد کرد.
 
متن پیام بدین شرح است: 
بسم الله الرحمن الرحيم 
قال الله تعالى في محكم كتابه: 
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ (١٦٩)فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَيَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ (١٧٠) يَسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَفَضْلٍ وَأَنَّ اللَّهَ لَا يُضِيعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِينَ (سورة ال عمران ١٧١)
 
ترور رهبر دفتر سیاسی حماس شهید اسماعیل هنیئه و محافظ فلسطینی آن در تهران حماقت بزرگ صهیونیستها است و انان را پشیمان خواهد کرد. 
 
شهيد بزرگ راه ازادی قدس و رهبر فداکار؛ ابوالشهدای فلسطین؛ مزد جهاد فی سبیل الله را با کرامت الهی  شهادت در راه خدا دریافت نمود. وبه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  و شهید احمد یاسین وشهید فتحی شقاقی ورهبران بزرگ شهید فلسطینی وفرماندهان بزرگ شهید جبهه مقاومت رضوان الله تعالی علیهم جمیعا  پیوست.
 
جبهه مقتدر و پیروز و یکپارچه مقاومت اسلامی در فلسطین ولبنان وسوریه  وعراق ویمن در عرصه نظامی ومیدانی رژیم صهیونیستی را در سراشیبی سقوط قرار داده است و شکست های سنگینی را به این رژیم تروریست وجنایتکار وکودک کش تحمیل نموده است.
 
این اقدام ترورریستی در تهران ونیز حمله هوایی به ضاحیه بیروت ونیز حمله پهبادی به پایگاه کتائب حزب الله در عراق ونیز حمله جنگنده های صهیونیستی به حدیده یمن نشان ان است که رژیم درمانده صهیونیستی جنگ نظامی شکست خورده را  به جنگ امنیتی تروریستی  تبدیل کرده است.  و این اقدامات بزدلانه به هیچ وجه نمی تواند شکست طوفان الاقصی و آثار آن بر  رژیم مفلوک صهیونیستی را ترمیم کند.
 
آنچه روشن است جبهه مقاومت با این شهادتها قوی تر می شود و با بصیرت و  عزم واراده بیشتر  با حفظ یکپارچگی وتقسیم کار و پشتیبانی و حمایت همه جانبه از همدیگر به جهاد فراگیر تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه می دهند. 
 
بدون شک جمهوری اسلامی ایران با بررسی همه جوانب ؛ عبور از خطوط قرمز خود وجنایت بر رهبر بزرگ مقاومت فلسطین ومهمان ویژه مراسم تحلیف ریاست جمهوری را بدون پاسخ نمی گذارد و آمران صهیونیستی و مباشران این جنایت دردناک را مجازات خواهد کرد.
 
با عرض تسلیت وتبریک به همه محور جبهه مقاومت وملت فلسطین ومردم مظلوم ومقاوم غزه به طور قطع با این شهادت دردناک در تهران روابط دو ملت مقاوم ایران وفلسطین در راه ازادی قدس  مستحکم تر می شود. 
براساس حدیث گهربار حضرت امام سجاد علیه السلام: اَلْقَتْلُ لَنا عادَةٌ وَ كَرامَتُنَا الشَّهادَةُکشته شدن در راه خدا برای مجاهدان بزرگ راه خدا رویه معمولی است وشهادت در راه خدا کرامت الهی است.  وخداوند متعال را  سپاس می گوئیم. 
 
حَمْداً نَسْعَدُ بِهِ فِی السُّعَدَاءِ مِنْ أَوْلِیائِهِ، وَ نَصِیرُ بِهِ فِی نَظْمِ الشُّهَدَاءِ بِسُیوفِ أَعْدَائِهِ، إِنَّهُ وَلِی حَمِید. 
ولا حول ولاقوة الابالله العلي العظيم 
وسيعلم الذين ظلموا اى منقلب ينقلبون 
١٠/ ۵/ ۱۴۰۳
عباس کعبی

 

حسین عجمی
ارسال نظرات