۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۷۶۳۰۵۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مطرح کرد؛

ضرورت اطلاع‌رسانی برای اجرای موفقیت‌آمیز سوگواره «چلچراغ»

ضرورت اطلاع‌رسانی برای اجرای موفقیت‌آمیز سوگواره «چلچراغ»
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری سوگواره «چلچراغ» در ۵ حوزه در گستره منطقه‌ای بر لزوم اطلاع‌رسانی بیشتر با بهره‌گیری از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به‌منظور جذب مشارکت حداکثری مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، اعظم روانشاد، امروز در سومین جلسه هماهنگی برگزاری سوگواره منطقه‌ای چلچراغ با توجه به اهمیت و جایگاه فضای مجازی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی به ویژه در شرایط کنونی کشور بر لزوم اطلاع‌رسانی بیشتر به جامعه هدف با بهره‌گیری از رسانه‌های برخط و شبکه‌های اجتماعی به‌منظور شرکت در این سوگواره تاکید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ارتباط با افراد موثر حوزه‌های مختلف دبیرخانه‌های ۵ گانه این سوگواره را در راستای تشویق همگانی به منظور بالا رفتن حضور حداکثری آحاد جامعه در رشته‌های مختلف سوگواره را خواستار شد و تاکید کرد: با توجه به فرصت باقی مانده تا پایان زمان دریافت آثار دبیران کمیته‌ها اطلاع‌‌رسانی‌های بیشتر و دقیق‌تری در این زمینه انجام دهند. 

روانشاد با تاکید بر اینکه کیفیت برگزاری اختتامیه این سوگواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است افزود: هر یک از انجمن‌های این سوگواره باید حداقل یک برنامه جانبی را برگزار کنند.

 دومین سوگواره منطقه‌ای «چلچراغ» در محورهای آواها و نواهای عاشورایی شامل سرود، موسیقی، مداحی و نوحه‌خوانی؛ تایپوگرافی، گرافیک دیجیتال، خوشنویسی، فیلم‌نامه و نمایشنامه‌نویسی تا ۲۵ مردادماه مهلت ارسال آثار دارد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات