۰۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۷۶۳۷۹
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

مسؤولان قضایی عبدالمالک ریگی را قاطعانه مجازات کنند

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در بیانیه‌ای با تقدیر از اقدام سربازان گمنان امام زمان‌(عج) در دستگیری عبدالمالگ ریگی، خواستار مجازات قاطعانه این تروریست از سوی دستگاه قضا شد.
دستگيري عبدالمالک ريگي


به گزارش خبرگزاری رسا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با صدور بیانیه ای ضمن تقدیر از اقدام سربازان گمنان امام زمان (عج) در دستگیری عبدالمالگ ریگی، خواستار مجازات قاطعانه این تروریست از سوی دستگاه قضا شد.

در بخشی از این بیانیه، از تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) برای دستگیری عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک جنایتکار و تروریستی قدردانی شده است. 

این بیانیه می افزاید: این اقدام بزرگ این واقعیت را در برابر دیدگان ملل جهان روشن کرد که نظام برآمده از اراده ملت مسلمان ایران راه عزت و افتخار خود را طی می کند و ما شاهد استقلال و اقتدار تمام عیار سیاسی، دفاعی و امنیتی هستیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: از تلاش ماموران اطلاعاتی و نظامی  نیز در دستگیری این شرور خود فروخته و عامل جنایات زیاد، بمبگذاری و کشتار مردم بی‌گناه قدردانی کرده و مسؤولان قضایی عبدالمالک ریگی را قاطعانه مجازات کنند.

به گزارش رسا، همچنین ائمه جمعه شیعه و سنی گلستان، منطقه ترکمن صحرا و دشت ترکمن هم‌‌ روز گذشته ‌با صدور بیانیه‌های مختلف از سربازان گمنام امام زمان (عج) برای دستگیری ریگی جنایتکار قدردانی کردند./950/د102/س

ارسال نظرات