۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۷۶۳۸۳۱
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری لرستان خبر داد؛

اعزام نیروهای راهداری لرستان به مرز مهران

اعزام نیروهای راهداری لرستان به مرز مهران
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری لرستان از اعزام ۶۵ نفر از نیروهای راهداری استان و ۲۷ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برای خدمت رسانی و نظارت بر ارائه خدمات در ایام اربعین حسینی(ع) به مرز مهران خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری  رسا در لرستان، رضا عبدی، از اعزام ۶۵ نفر از نیروهای راهداری استان و ۲۷ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برای خدمت رسانی و نظارت بر ارائه خدمات در ایام اربعین حسینی(ع) به مرز مهران خبر داد و اظهار داشت: تا هفتم شهریور ۶۵ نفر از نیروهای راهداری استان و ۲۷ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برای خدمت رسانی و نظارت بر ارائه خدمات در ایام اربعین حسینی(ع) در مرز مهران مستقر هستند.
 
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان افزود: این تیم در راستای اجرای طرح جابجایی زائران اربعین حسینی(ع)، تسهیل در تردد و ارتقای کیفیت خدمات حمل و نقل و راهداری به مرز مهران اعزام شده است.
 
وی عنوان کرد: تیم های حوزه  حمل و نقل برای ارائهی خدمات به زائران، رانندگان و هماهنگی برای بازگشت زائران اربعین حسینی، تسهیل در تردد ماشین آلات حوزه راهداری در پایانه مرزی برکت مستقر می شوند.
 
عبدی یادآور شد: تاکنون بیش از چهار هزار زائر اربعین حسینی (ع) با ناوگان حمل‌ونقل عمومی لرستان به مرز مهران جابه‌جا شده‌اند.
ابراهیم بهروج
ارسال نظرات