۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۷۶۳۸۴۵

خودزنی صهیونیست‌ها در نوار غزه با یک کشته و 6 زخمی

خودزنی صهیونیست‌ها در نوار غزه با یک کشته و 6 زخمی
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در پی حمله جنگنده‌های خودی به جنوب نوار غزه، هفت نظامی اسرائیلی کشته و زخمی شدند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که جنگنده‌های این رژیم به صورت اشتباهی یک ساختمان را در جنوب نوار غزه بمباران کردند که سربازان اسرائیلی در آن حضور داشته‌اند.

به گفته هاگاری، در جریان این حمله، یک افسر اسرائیلی به هلاکت رسید و شش نفر دیگر هم زخمی شدند که وضعیت سه نفر از آنان بسیار وخیم است.

ارتش رژیم صهیونیستی شنبه هفته جاری از هلاکت یکی از افسران خود در غزه خبر داد. این افسر، فرمانده لشکر پشتیبانی لجستیک در مرکز نوار غزه بوده است.

رسانه‌های عبری‌زبان از وقوع تلفات گسترده به ارتش اشغالگر اسرائیل در غزه خبر دادند. در این راستا وبگاه «حدشوت حموت» در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «یک رخ‌داد امنیتی ناگوار در غزه رخ داده که کشته در پی داشته است، برای زخمی‌ها دعا کنید».

وبگاه «حدشوت بزمان» نیز نوشت که 11 نظامی و افسر با درجات مختلف در یک حمله در غزه زخمی شده‌اند. این وبگاه سپس نوشت که این حادثه، 2 کشته در پی داشته و حال یکی از زخمی‌ها نیز وخیم گزارش شده ابود.

به نوشته حدشوت بزمان، درگیری‌های شدیدی امروز در خان‌یونس میان نظامیان ارتش اسرائیل و رزمندگان فلسطینی رخ داد. در این میان گروه مقاومت سرایا‌ القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) خبر داد که درگیری‌های بسیار شدیدی با نظامیان اشغالگر در شرق منطقه «القراره» در شمال شرق خان‌یونس داشته است.

ارسال نظرات