۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۷۶۴۲۲۹
شیبانی:

شاهد جنایات تاریخی و بی سابقه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه هستیم

شاهد جنایات تاریخی و بی سابقه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه هستیم
فرماندار شیراز گفت: ملت مظلوم فلسطین بعد از گذشت ۱۰ ماه حمله و بمبارانی که ارتش مسلح رژیم صهیونیستی به آن‌ها وارد کرده ایستاده است، شهید می‌دهد اما تسلیم نمی شود، بنابراین این ملت در نهایت پیروز است. 

 به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، لطف الله شیبانی فرماندار شیراز با اشاره به جنایات بی سابقه رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: در دهه‌ها و عصر گذشته جنگ‌های متعددی بین دولت‌ها و کشورها داشتیم ولی هیچ‌کدام مانند جنگ غزه نیست.

وی ادامه داد: یک نبرد نابرابر میان ملتی با دست خالی و یک ارتش تا بن دندان مسلح و مجهز به سلاح‌های روز دنیا و برخوردار از پشتیبانی تمام ارتش‌های اول دنیا میان غزه و صهیونیست‌ها اتفاق افتاده است.

شیبانی با تأکید بر اینکه حمایت دول غربی، تمام قد پشت رژیم سفاک صهیونیستی ایستاده است، گفت: با وجود این حمایت‌ها حتی برای مذاکره کردن نیز چانه‌زنی می‌شود و غرب به جانبداری صهیونیست‌ها روبه‌روی مردم مظلوم غزه ایستاده است و به نفع رژیم کودک‌کش چانه‌زنی می‌کند.

فرماندار شیراز با اشاره به ساز‌وکاری که سازمان ملل در در چند ماه گذشته داشته است، بیان کرد: امروز می‌بینید در این سازمان چندین مرتبه قضیه غزه و آتش‌بس در شورای امنیت سازمان ملل مطرح شده است و آتش‌بس بین یک ارتش تمام تسلیح شده و یک ملت با دست خالی مطرح می‌شود و آمریکا پیشنهاد و قطعنامه‌هایی که مطرح شد را وتو کرد، به این معنا که باز هم مردم مظلوم دست خالی را قتل عام کنید.

وی افزود: در مواجهه یک ملت با جنگ، اولین کسانی که آسیب می‌بینند کودکان و بعد از آن بانوان هستند و آمار بالای شهدای غزه از قریب ۴۰ هزار نفر طی چند ماه گذشته، گذشته است که اکثراً زنان و کودکان بوده‌اند.

فرماندار شیراز گفت: غرب و آمریکا چگونه می‌خواهد ملت و مردم خود با همان مبانی که ۸۰ سال گذشته یعنی از زمان تأسیس سازمان ملل و بعد از جنگ جهانی دوم توجیه کنند؟ دولت‌های غربی چندین دهه ادعای حقوق بشر کرده‌اند، چگونه با همین شعار می‌توانند ملت خود را قانع کنند؟ آیا مردم غزه جزئی از بشر روی زمین نیستند؟ آیا این نوزادان کودکان و حتی جنین‌هایی که به همراه مادرانشان به شهادت می‌رسند بشر نیستند؟

شیبانی ادامه داد: همان افرادی که اگر کوچک‌ترین آسیبی به یک حیوان و موجود زنده وارد می‌شود، سرو صدا می‌کنند و ادعاهایشان گوش فلک را کر می‌کند، امروز گوششان از شنیدن صدای مظلومیت کودکان و زنان مظلوم و بی‌پناه غزه کر شده‌ است.

فرماندار شیراز با اشاره به صحبت‌های مردم غزه مبنی بر اینکه پناه و تکیه‌گاهشان فقط خداست ولاغیر، بیان کرد: این ملت ۱۰ ماه زیر تمام بمباران فشارهای رژیم صهیونیستی ایستاده، زخمی و شهید داده، ویرانی و گرسنگی را تحمل کرده است. فرزندانش از فرط تشنگی و گرسنگی فوت شده است ولی حتی یک بار تجمعی علیه حماس یا گروه‌های جهادی و مقاومت و جنبش جهاد اسلامی، در غزه شکل نگرفته است. پس این ملت پشت هم مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند.

وی با استناد به وعده الهی و منویات مقام معظم رهبری تصریح کرد: این ملت بعد از گذشت ۱۰ ماه حمله و بمبارانی که ارتش مسلح رژیم صهیونیستی به آن‌ها وارد کرده ایستاده است، کشته می‌دهد اما تسلیم نمی شود، بنابراین این ملت در نهایت پیروز است. 

ارسال نظرات