۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۷۶۴۹۴۵
گزارشی از دیدار جمعی از فعالان مردمی جمعیت با وزیر بهداشت؛

از ضرورت اقناع سازی شبکه بهداشت در حوزه جمعیت تا لزوم اجرای صددرصدی قوانین جمعیت در کشور

از ضرورت اقناع سازی شبکه بهداشت در حوزه جمعیت تا لزوم اجرای صددرصدی قوانین جمعیت در کشور
در دیدار جمعی از فعالان مردمی جمعیت با آقای ظفرقندی وزیر بهداشت، راهکارهای برون رفت از مشکلات حوزه جمعیت و فرزندآوری در کشور، ارائه و مطرح شد.
به گزارش خبرنگار سرویس جمعیت و تعالی خانواده خبرگزاری رسا، جمعی از فعالان مردمی جمعیت با حضور در سالن جلسات وزارت بهداشت با آقای ظفرقندی وزیر بهداشت دیدار و گفت وگو کردند. 
 
در این دیدار مجموعه های مردمی نکات و نظرات خود را پیرامون مساله جمعیت و فرزندآوری ارائه و راهکارهای برون رفت از این مشکل را به فراخور تخصص مجموعه خود بیان کردند.
 
در این دیدار نمایندگانی از گروه جهادی حسنا، بنیاد ملی خانواده، موسسه سلمی، مجموعه امید مادری و حلقه میانی البرز، بنیاد خانواده استان مازندران، مجموعه نفس کشور، مجموعه نوسرباز، کانون خانه نسا، مدیر کانال دوتاکافی نیست و موسسه مدینه فاضله به بیان نظرات و نکات خود پرداختند.
 
م/
 
مشکل عدم تکریم و بی احترامی به مادران چندفرزندی در بیمارستان ها علی الخصوص بیمارستانهای دولتی، عدم حمایت از گروه های مردمی، اقناع نبودن شبکه بهداشت، عدم تخصیص بودجه های جوانی جمعیت و نبود نهاد حکمرانی دارای وحدت رویه و مرتبط با رئیس جمهور از موانع مطرح شد توسط گروه های مردمی در این نشست بود و به فراخور، راهکارهای عبور از موانع هم به وزیر محترم متذکر شدند.
 
وزیر بهداشت هم در پایان ضمن تاکید بر مطالب بیان شده تاکید کرد: ما باید نقش گروه های مردمی و خودجوش را در حل مساله جمعیت جدی بگیریم و برای اینکار مصمم و جدی هستیم و نیاز به تداوم ارتباط با گروه های مردم ممحض در موضوع جمعیت هستیم.
 
ارسال نظرات