۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۷۶۵۳۰۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

استاد عندلیبی حامی انقلاب و نظام اسلامی بود

استاد عندلیبی حامی انقلاب و نظام اسلامی بود
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان آباده در پی درگذشت حجت الاسلام عندلیبی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس،  حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا دانا نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان آباده در پی عروج عالم خلیق حضرت حجت الاسلام عندلیبی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم 

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شيء 

خبر رحلت عالم خلیق و پارسا، حضرت حجةالاسلام والمسلمین آقای حاج میرزا عبدالمهدی عندلیبی، تولیت محترم حوزه علمیه داراب، موجب تأثر و تألم گردید.

روحانی وارسته و محبوبی که با تمام اعضا و جوارح جامعه پیوند داشت و سجایای اخلاقیش زبان‌زد همگان بود و همین امر، ایشان را بعنوان الگوی ارزشمندی برای سبک زندگی خداپسندانه فراروی دوستدارانش قرار داده بود.

حضور آگاهانه در عرصه‌های مختلف و حمایت همه‌جانبه از نظام و ولایت، حاکی از اوج بصیرت و عمق درک سیاسی و اجتماعی ایشان بود.

اینجانب این ضایعه مولمه را به بیت شریف ایشان، مردم ولایتمدار و ارجمند شهرستان داراب بویژه جامعه معظم روحانیت و حوزه علمیه مبارکه آن شهرستان تسلیت عرض نموده، رحمت و رضوان الهی را برای آن فقید سعید از درگاه الهی خواستارم.

سید علیرضا دانا 
نماینده مردم شریف استان فارس در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان آباده

ارسال نظرات