۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۷۶۵۳۵۱
معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش کاشان خبر داد؛

اجرای طرح امین در مدارس شهرستان کاشان

اجرای طرح امین در مدارس شهرستان کاشان
اصفهان – بخشی موحد از اجرای طرح امین در مدارس شهرستان کاشان خبرداد و گفت: نقش روحانیون در طرح امین برای رفع شبهات دانش آموزان بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، غلامرضا بخشی موحد پیش از ظهر امروز در استانه بازگشایی سال تحصیلی آموزش و پرورش در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: حضور روحانیون طرح امین در مدارس را زمینه ساز تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به شرکت در نماز جماعت و رفع شبهات دینی است.

وی از برگزاری نماز‌های جماعت در مدارس شهرستان کاشان به عنوان یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش شهرستان کاشان دانست و افزود: سرباز طلبه‌ها نقش مهمی در تبیین مسائل دینی و تربیتی دانش آموزان می‌توانند داشته باشند.

به گفته وی برگزاری صبحگاه، اولویت تزکیه و اخلاق در آموزش و تعلیم، ترویج مهارت‌ها به صورت عمومی و اولویت قراردادن امور صیانتی در اردو‌های دانش آموزشی در دستور کار معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان است.

بخشی موحد در ادامه از افتتاح ۹ مدرسه خیر سازو ۳ کلنگ زنی مدرسه جدید در سال تحصیلی جدید خبرداد و اظهارداشت: با افتتاح این مدارس بیش از ۳۰ کلاس درس در مقاطع تحصیلی هنرستان، ابتدایی و دبیرستان به کلاس‌های درس آموزش و پرورش اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای سال تحصیلی جدید تا کنون نزدیک به ۷۳ هزارنفر دانش آموز در شهرستان کاشان ثبت نام کرده کرده اند، گفت: از از این تعداد ۱۴هزار ۶۰۶ نفر پسر و ۱۵ هزار و ۳۰۱ نفر دخترهستند که ۲۹ هزار و ۹۰۶ نفر از آنها در دوره ابتدایی هستند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کاشان یادآور شد: آموزش و پرورش کاشان ۳ هزار و ۷۸۰ نفر نیروی انسانی دارد اعم از معلم، آموزگا، دبیر، هنرآموز، دانشجومعلم، سرباز معلم و طلبه هستند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات