۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۷۶۵۸۰۱

امام جمعه شهر مشکات منصوب شد

امام جمعه شهر مشکات منصوب شد
اصفهان - طی حکمی از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام پهلوانی به عنوان امام جمعه جدید شهرمشکات از توابع شهرستان کاشان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، طی حکمی از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام غلامرضا پهلوانی به عنوان امام جمعه جدید شهرمشکات از توابع شهرستان کاشان منصوب شد.

حجت الاسلام پهلوانی امام جمعه جدید شهر مشکات از توابع شهرستان کاشان به مدت ۳ سال امامت جمعه بخش جلگه شوقان در استان خراسان شمالی را بر عهده داشت. 

حجت الاسلام پهلوانی در سال متولد ۱۳۵۷ در گنبدکاووس از شهر‌های استان گلستان در خانواده‌ای مذهبی دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۷۵ وارد حوزه علمیه گلستان شد و پس از طی مقدمات سال ۱۳۷۹ به مدرسه فیضیه قم هجرت کرد.

حجت الاسلام پهلوانی همچنین در طول این سال‌ها در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، مازندران و کرمان به تبلیغ معارف دینی پرداخته و به مدت ۳ سال امام جمعه بخش جلگه شوقان در استان خراسان شمالی را عهده دار بوده است.

از دیگر فعالیت‌های وی معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد زاهدان در سیستان و بلوچستان، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و ریاست شورای فرهنگ عمومی شهرستان جاجرم در استان خراسان شمالی است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات