۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۷۶۶۰۱۵
آیت الله کعبی در گفت‌وگو با رسا:

شهادت سران و فرماندهان، خللی در مقاومت حزب‌الله ایجاد نمی‌کند/ امت‌های اسلامی از جبهه مقاومت حمایت کنند

شهادت سران و فرماندهان، خللی در مقاومت حزب‌الله ایجاد نمی‌کند/ امت‌های اسلامی از جبهه مقاومت حمایت کنند
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان با بیان اینکه شهادت سران و فرماندهان خللی در مقاومت حزب الله وارد نمی‌کند، تصریح کرد: مجاهدان حزب الله از وحشی گری و درندگی باند تبهکار رژیم صهیونیستی هیچ واهمه‌ای ندارد و راه جهاد و راه مقاومت را بر دستیابی به پیروزی نهایی طی می‌کند.

آیت الله عباس کعبی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و محکومیت جنایت بی سابقه رژیم صهیونیستی در ضاحیه لبنان، گفت: هسته اولیه جبهه حزب الله از آغاز اتحاد همه جانبه لبنان و حضور رژیم صهیونیستی در لبنان، بر پایه ایمان، جهاد، فداکاری و روحیه شهادت طلبی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه اکنون حزب الله لبنان به شجره تنومندی تبدیل شده که آثار و برکات ایمانی و جهادی آن کل منطقه را در برگرفته است، تصریح کرد: نسل های مختلف حزب الله از لحاظ ایمان، روحیه جهاد و شهادت طلبی و استحکام درونی راه نسل اول را با شجاعت، هوشمندی، اقتدار، ایمان و امید ادامه می دهند.

سرنوشت منطقه و راه مقاومت را حزب الله لبنان تعیین می کند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز کرد: بعد از شهادت فرماندهان حزب الله کمتر از 24 ساعت فرماندهان جدید را جایگزین کردند و یک لحظه از ادامه شلیک موشک های خود و ضربه به عمق رژیم باز نایستادند، بنابراین استحکام درونی حزب الله لبنان امتداد راه شهدای بزرگ این جبهه و پیروزی قطعی بر رژیم صهیونیستی امری مسلم است و سرنوشت منطقه و راه مقاومت را حزب الله لبنان تعیین می کند.

وی با بیان اینکه مجاهدان حزب الله از وحشی گری و درندگی باند تبهکار رژیم صهیونیستی هیچ واهمه ای ندارد و راه جهاد و مقاومت را بر دستیابی به پیروزی نهایی طی می کند، افزود: نیروهای حزب الله لبنان بعد از شهادت فرماندهان نسل اول خود پیروزی ها و دستاوردهای بزرگی را کسب کردند و عمق تلاویو را هدف موشک های خود قرار دادند و این راه پیروزمند را ادامه می دهند.

آیت الله کعبی با بیان اینکه باید تمام امت های اسلامی حمایت خود را از جبهه مقاومت و حزب الله لبنان اعلام کنند، تصریح کرد: نظام اسلامی ایران، مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه در کنار حزب الله ایستاده اند. ملت ایران و حزب الله بر پایه مکتب حسینی و رسالت زینبی معادلات نبرد را به نفع خود دگرگون خواهند کرد و به رژیم صهیونیستی ضربه سنگینی وارد می کنند.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان با اشاره به اینکه شهادت سران و فرماندهان در تدوام راه مقاومت حزب الله لبنان هیچ خللی وارد نمی کند، ادامه داد: بعد از شهادت سران و فرماندهان، بلافاصله حزب الله با پرتاب صدها موشک و پهپاد از حیفا تا شمال اسرائیل، سبب شد که رژیم صهیونیستی مدارس خود را تعطیل کند، تجمّعات بیشتر از ده نفر در اسرائیل ممنوع شد، کار و کاسب در کارخانجات تعطیل شدند و بیش از 3 میلیون صهیونیست در نزدیکی پناهگاه های ساکن شدند و افزون بر آن جبهه مقاومت یمن و عراق با شلیک موشک های خود به قلب رژیم صهیونیستی در کنار حزب الله لبنان قرار گرفتند و ان شاءالله این امر به پیروزی قطعی جبهه مقاومت و حزب الله در منطقه منجر می شود.

میثم صدیقیان
ارسال نظرات