۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۷۶۶۱۹۰

تجمع المصطفائیان به مناسبت شهادت سید مقاومت برگزار شد

تجمع المصطفائیان به مناسبت شهادت سید مقاومت برگزار شد
تجمع المصطفائیان به مناسبت شهادت ناجوانمردانه و جانسوز سید مقاومت علامه مجاهد شهید سید حسن نصرالله رضوان الله تعالی علیه با حضور اساتید، طلاب، کارکنان و خانواده ها در مدرسه حجتیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، تجمع المصطفائیان به مناسبت شهادت ناجوانمردانه و جانسوز سید مقاومت علامه مجاهد شهید سید حسن نصرالله رضوان الله تعالی علیه  با حضور اساتید، طلاب، کارکنان و خانواده ها روز یکشنبه در مدرسه حجتیه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه در این مراسم با بیان اینکه این داغ بزرگ بر همه مجاهدان و آزادگان عالم سنگینی می کند، اظهار داشت: شهادت فرمانده بزرگ، شجاع و مقام که دهها سال پرچم دار مقاومت اسلامی در منطقه بود ضایعه بزرگ و غم جانکاهی است.

وی ضمن بیان اینکه جبهه حق و مقاومت هزینه ای سنگین را در مسیر اهداف بلند خود تقدیم کرد و یک فدایی عظیم را امت اسلامی تقدیم کرد، تاکید کرد: باید بهایی سنگین از جانب دشمنان پرداخت شود و این امر یقینی است، بهای خون سید حسن نصرالله چیزی کمتر از نابودی رژیم صهیونیستی نخواهد بود که محقق خواهد شد.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه با تاکید براینکه خون پاک شهید علامه مجاهد سید حسن نصرالله قطعا ریشه های این رژیم منحوس صهیونیستی که پایگاه استکبار منطقه است را سست تر و به نابودی نزدیک تر خواهد کرد، گفت: گمان نکنید دشمنان به پیروزی و به موفقیت پایدار دست یافته است؛ خدای عالم سنت حقیقت را در عالم جاری کرده و ممکن است چند صباحی مجازات آنها به تاخیر بیافتد ولی همه جهانیان به آن لحظه ای که مجاهدان اسلامی رژیم صهیونیستی را از بین خواهند برد خیره خواهند شد.

گفتنی است، در ابتدای این مراسم شیخ ابوهاشم خمیس عضو کتائب عراق به ایراد سخنرانی به زبان عربی پرداخت و حجت الاسلام شمع محمد رضوان از هندوستان به زبان اردو شعری در حمایت از مقاومت اسلامی بیان کرد.

لازم به ذکر است ثبت نام جهت اعلام آمادگی برای عزیمت و یاری رساندن به برداران و خواهران ایمانی لبنانی بعد از مراسم انجام شد.

ارسال نظرات