۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۷۶۶۴۸۶
رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور:

فعالیت بانوان مبلغه با محوریت مساجد و محلات از مصادیق بارز جهاد تبیین است

فعالیت بانوان مبلغه با محوریت مساجد و محلات از مصادیق بارز جهاد تبیین است
رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور فعالیت بانوان مبلغه با محوریت مساجد و محلات را از مصادیق بارز جهاد تبیین دانست و انسجام بخشی و بهره گیری از ظرفیت های شبکه سازی با محوریت مساجد و محلات و محافل خانگی را مهم ارزیابی کرد.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام کمال الدین خداداده، امروز در همایش افتتاحیه مدرسه «مبلغات محافل خانگی بانوان، امام نهضت ولایت» که به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با حضور 500 نفر از مدیران کانون‌های تخصصی بانوان سراسر کشور در مجتمع یاوران مهدی قم در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم در حال برگزاری است، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز مقاومت اسلامی به خصوص شهید سید حسن نصرالله گفت: شهادت سید مقاومت، مزد مجاهدت های بزرگ این مرد عزیز و بزرگ بود و شهادت ایشان برای دوستدارانش سخت و سنگین بود اما به برکت همین شهادت ها ، زمینه نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی فراهم می شود.
 
رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور افزود: شهید نصرالله خودش را وقف امام و انقلاب و رهبری و خط مقاومت اسلامی کرد و بی شک راه نورانی این شهید والامقام با قوت ادامه خواهد یافت.
 
وی همچنین گفت: بعد از عملیات اخیر شاهد خفت و خواری دشمن صهیونیست بودیم و گرچه ما شهدای عزیزی تقدیم کردیم اما امروز دشمن به یک خواری و زبونی اُفتاده و لذا همه توانش را در راستای ترور فرماندهان و شخصیت های تأثیرگذار جبهه مقاومت اسلامی قرار داده است.
 
حجت الاسلام خداداده خاطرنشان کرد: موشک باران سرزمین های اشغالی حقیقتاً در نوع خود بی نظیر بود و در طول تاریخ همچنین حمله ای با این وسعت علیه مستکبران و ظالمان رخ نداده بود.
 
رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور بیان داشت: هر کس در هر زمینه و جایگاهی است باید برای اتفاقات بعدی خود را آماده کند و زمینه خفت و خواری مضاعف دشمن را مهیا نماید و طبعاً وظیفه مساجد و فعالان این عرصه بسیار مهم تر از جاهای دیگر است.
 
وی با بیان این که خرج سوخت موشک های کشور، آمادگی و همراهی آحاد مردم با نقش آفرینی شما خواهران عزیز در سطح مساجد و محلات است، گفت: فرزندان مسجدی که با مسجد و با فرهنگ مسجدی بزرگ شده اند یار و یاور رزمندگان و فرماندهان هستند و در شرایط جنگی نمی گذارند که دشمن به اهداف شوم خود دست یابد.
رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور اضافه کرد: مجاهدت تبیین شما در این مقطع حساس بسیار حائز اهمیت است و انشاالله همه در این عرصه موفق و سربلند باشیم.
 
حجت الاسلام خداداده همچنین با اشاره به این که احیای امر دین و تبلیغ آموزه های دینی از جمله اهداف این رویداد با محوریت مسجد و تربیت مسجدی است، ابراز داشت:ما باید بتوانیم در رابطه با جامعه هدف خود به خصوص در محلات و مساجد اهداف نظام تربیتی در جامعه اسلامی را دنبال کنیم.
 
وی تأکید کرد: ما صرفاً به دنبال دانش افزایی در این دوره ها نیستم بلکه توجه به بحث انسجام بخشی و بهره گیری از ظرفیت های شبکه سازی با محوریت مساجد و محلات و محافل خانگی مورد توجه است.
 
رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور افزود: البته برای تقویت و توسعه این شبکه در راستای تبلیغ و جهاد تبیین به شدت نیازمند همکاری و هم افزایی دیگر نهادها و دستگاه ها هستیم.
 
حجت الاسلام خداداده همچنین با اشاره به اهمیت مساله شناسی در روزگار کنونی در عرصه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی بیان داشت: همه این عرصه ها اگر حول محور مسجد کار خود را انجام داده و هم افزایی لازم را داشته باشند، قطعاً دستاوردها و برکات بسیاری حاصل خواهد شد و در آینده شاهد یکی از بزرگترین شبکه های تبلیغی کشور با محوریت مساجد و محافل خانگی خواهیم بود.
 
وی در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری این دوره گفت: مجموعه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در بخش خواهران یک ظرفیت بسیار خوبی است که در تعامل با دیگر مجموعه ها می تواند بسیار مؤثر و مفید در ساحت فرهنگی و تبلیغی کشور عمل کند.
ارسال نظرات