۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۷۶۶۵۶۶
حجت الاسلام لیالی در گفت‌وگو با رسا:

خطبه‌های رهبر انقلاب، روحیه تازه‌ای به جبهه مقاومت و امت حزب الله تزریق کرد

خطبه‌های رهبر انقلاب، روحیه تازه‌ای به جبهه مقاومت و امت حزب الله تزریق کرد
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی با بیان این که ترور شهید هنیه، انفجار پیجرها و به شهادت رسیدن رهبران جبهه مقاومت و شهید نصرالله، ضربه سنگین روحی بر مقاومت اسلامی وارد کرد، گفت: خطبه های نمازجمعه امروز رهبر انقلاب روحیه تازه ای به جبهه مقاومت و امت حزب الله تزریق کرد.

حجت الاسلام محمدعلی لیالی عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا،  با بیان این که تقابل جبهه حق و باطل به مراحل نهایی رسیده اظهار داشت: در چندسال اخیر، شاهد تلاش رژیم صهیونیستی برای بقا در حمله به غزه و لبنان و انجام ترورهای مختلف در جبهه مقاومت اسلامی بودیم که الحمدلله در همه این عرصه ها موفقیت های قابل توجهی کسب نکرده و همواره این جبهه حق بود که پیروز شده است.

وی افزود: در بعد از انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری ایران اسلامی، ترور شهید اسماعیل هنیه و نیز ماجرای انفجار پیجرها در لبنان و به شهادت رساندن بسیاری از رهبران جبهه مقاومت لبنان از جمله شهید سیدحسن نصرالله، ضربه سنگین روحی بر جریان جبهه مقاومت و مومنین وارد کرد.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی بیان داشت: عملیات وعده صادق 2 ایران اسلامی در موشک باران سرزمین های اشغالی رژیم صهیونیستی، روحیه خوبی به جبهه مقاومت بخشید و اجمالا انتقامی جزئی از رژیم صهونیستی گرفته شد که مایه شادی جبهه مقاومت و ملت های مسلمان و جهان اسلام شد.

استاد حوزه علمیه افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان امام جبهه مقاومت و جهان اسلام در سخنان امروز خود در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران، نفس و روحیه تازه ای به جبهه مقاومت و امت حزب الله تزریق کردند و موجب امیدواری بیش از پیش جبهه امت حزب الله مقاومت اسلامی شدند.

ارسال نظرات