۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۷۶۷۳۵۳
امام جمعه شبانکاره بوشهر تأکید کرد؛

ضرورت ورود مسئولان کشوری به رفع مشکل احداث درمانگاه تامین اجتماعی

ضرورت ورود مسئولان کشوری به رفع مشکل احداث درمانگاه تامین اجتماعی
امام جمعه شبانکاره بوشهر با اشاره به اخذ مجوز ساخت و پیش بینی زمین برای احداث درمانگاه تأمین اجتماعی، بر لزوم رفع مشکل احداث این درمانگاه تأکید کرد.

حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه درمانگاه تامین اجتماعی نیاز امروز مردم منطقه است، بیان کرد: نبود درمانگاه تامین اجتماعی باعث شده است تا خانواده ها برای انجام کارهای درمانی به شهرهای اطراف مراجعه کنند.

وی ادامه داد: همین امر موجب می شود تا در این شرایط سخت اقتصادی که خانواده ها برای تامین مایحتاج زندگی روزمره خود با مشکل مواجهه هستند، دغدغه تامین هزینه های درمانی و طی کردن مسافت به شهرهای اطراف را نیز داشته باشند.

خطیب جمعه شبانکاره بوشهر ضمن اشاره به اینکه در طی 2-3 سال اخیر موضوع احداث درمانگاه تامین اجتماعی از طریق خطبه های نماز جمعه پیگیری شده است، اظهار کرد: اما متاسفانه تاکنون اقدام درخوری از طرف مسئولین استانی صورت نگرفته است.

وی افزود: درهفته دولت فرماندار و مسئولین از محل احداث درمانگاه بازدید نمودند و دلیل عدم ساخت را وجود مشکلی در استان مطرح کردند.

حجت الاسلام پردل ضمن تاکید بر اینکه در سطح کشوری احداث این درمانگاه هیچ گونه مشکلی ندارد، عنوان کرد: مجوز و موافقت نامه احداث درمانگاه تامین اجتماعی از تهران صادر شده است و در نامه قید شده است که ساخت و ساز این درمانگاه بزودی آغاز می شود.

وی افزود: اما این در حالی است که تاکنون هیچ گونه اقدامی در جهت احداث و شروع ساخت و ساز این مجموعه در شبانکاره صورت نگرفته است.

امام جمعه شبانکاره بوشهر در بخش دیگری از صحبت هایش به مشکلات نبود ناحیه صنعتی در شبانانکاره گریزی زد و گفت: قریب به 2 سال پیش هاتی از تهران برای بازدید منطقه شبانکاره حضور یافتند و از نزدیک شرایط را بررسی نمودند .

وی افزود: زمینی از طرف شهرداری برای احداث ناحیه صنعتی در نظر گرفته شد اما متاسفانه به همین منوال رها شده است.

حجت الاسلام پردل ضمن ابراز ناراحتی از عدم تایید زمین برای احداث ناحیه صنعتی، بیان کرد: متاسفانه زمین مد نظر برای احداث ناحیه صنعتی مورد تایید قرار نگرفته است اما این در حالی است که موقعیت خوبی دارد و به شهر نزدیک است و می تواند بهترین گزینه برای احداث ناحیه صنعتی و استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی باشد.

وی گفت: بیان مشکلات و مطالبات مردمی از طریق تریبون نماز جمعه یکی از وظایف است، اگر موضوع و یا مشکلی از طریق تریبون نماز جمعه مطرح می شود تنها بیان خواست و مطالبات مردمی است و هیچ گونه خواسته شخصی وجود ندارد بنابراین لازم است تا مسئولین در جهت رفع مشکلات و کسب رضایت مردم اقدامات لازم را انجام دهند.

خطیب جمعه شبانکاره بوشهر اظهار کرد: لذا با توجه به صحبت های فرماندار و وجود مشکلات در استان مانع احداث درمانگاه تامین اجتماعی شده است خواست مردم بر این است تا مسئولین کشوری و وزارتخانه ها در جهت رفع مشکلات پیگیری های لازم را داشته باشند.

ارسال نظرات