۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۷۶۷۳۷۹
استاندار لرستان:

موضوع فرهنگ کار به عنوان یک مفهوم میان عموم مردم نهادینه شود

موضوع فرهنگ کار به عنوان یک مفهوم میان عموم مردم نهادینه شود
استاندار لرستان با تاکید بر اینکه موضوع فرهنگ کار به عنوان یک مفهوم میان عموم مردم نهادینه شود، گفت: بایدها و نبایدهای ارتقا فرهنگ کار را باید به عنوان عوامل موثر در فرهنگ عمومی به جامعه توسعه و تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، ابوطالب شفقت در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: گسترش فرهنگ کار در جامعه، امری زمان بر است.

استاندار لرستان با بیان اینکه جامعه عمومی استان لرستان جامعه‌ای فرهنگی و متدین است، افزود: بایدها و نبایدهای ارتقای فرهنگ کار را باید به عنوان عوامل موثر در فرهنگ عمومی به جامعه توسعه و تبیین کنیم.

استاندار لرستان در ادامه با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ شهادت با نامگذاری محلات و معابر با نام شهدا، گفت: نامگذاری معابر و اماکن عمومی، معرف فرهنگ و اخلاق و تمدن هر شهر است.

شفقت در مورد اهمیت نامگذاری اماکن عمومی به نام شهدا اظهار کرد: کشور ما اسلامی است، ما هرچه داریم مرهون و مدیون شهدا و ایثارگران است و مزین کردن معابر و میادین شهر به نام شهدا، موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی و جاوید ماندن این رشادت‌ها می‌شود.

وی تاکید کرد: نهادهای فرهنگی، اعم از صدا و سیما، آموزش و پرورش، شهرداری و حتی اتحادیه‌های تاکسیرانی موظف هستند اماکنی در استان که به نام شهدا نام‌‌گذاری شده‌اند، با همان نام به کار ببرند.

ابراهیم بهروج
برچسب ها: فرهنگ کار جامعه
ارسال نظرات