۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۷۶۷۵۴۷
ظریف در اصفهان:

مردم بهترین راه حل ها را دارند

مردم بهترین راه حل ها را دارند
معاون راهبردی رییس جمهور گفت: مردم راه حل‌ها را دارند و بهتر از ما مشکلات و راه حل ها را می‌شناسند، نباید کسی منتظر باشد دستور از تهران برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، محمدجواد ظریف معاون راهبردی رییس جمهور، در آیین تکریم و معارفه استاندار اصفهان، با تقدیر از زحمات دکتر مرتضوی استاندار پیشین اصفهان، گفت: مردم استان اصفهان حق زیادی گردن همه دارند و باید به آنها خدمت بکنیم، امام خمینی فرمودند مردم ولی نعمت ما هستند. ما صاحب اختیار مردم نیستیم آنها صاحب اختیار ما هستند و همواره در برابر سختی‌ها و مشکلات ایستادگی کردند.

ظریف با اشاره به مقاومت و ایستادگی مردم ایران در قرون و سال‌های مختلف، خاطرنشان کرد: مردم راه حل‌ها را دارند و بهتر از ما مشکلات و راه حل ها را می‌شناسند، نباید کسی منتظر باشد دستور از تهران برسد بلکه دستور از مردم می‌رسد و این مردم هستند که مشکلات ما را می‌شناسند و مستحق بهترین‌ها هستند، امیدوارم انتخاب خوب دکتر مؤمنی وزیر کشور برای استانداری اصفهان، آقای دکتر جمالی‌نژاد باعث بشود که در این استان وفاق داشته باشیم.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدالی همه در یک کشتی نشسته‌ایم، عنوان کرد: خشکی زاینده رود، آلودگی هوای اصفهان و مشکلات اقتصادی همه ما را آزار می‌دهد و این تمرین خوبی است که وفاق را امتحان کنیم و با وفاق همه به سرانجام خواهیم رسید. با همراهی و کنار هم بودن به موفقیت خواهیم رسید.

وی به جنایات اسرائیل در لبنان و غزه اشاره کرد و گفت: در این روزگار باید کنار هم باشیم، باهم باشیم و باهم مشکلات را حل کنیم، همه ما باید کنار هم باشیم، همه ما مشکل بی آبی داریم و اصفهان و خوزستان و چهارمحال و بختیاری باید کنار هم باشند تا مشکل کم آبی را حل کنیم./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات