۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۷۶۷۶۶۱
حجت الاسلام اکبری مطرح کرد؛

شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری؛ چراغ راه جامعه

شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری؛ چراغ راه جامعه
مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم، شهدا و مقام معظم رهبری در انقلاب را چراغ راه دانست و از ضرورت عمل به تکلیف در پیروی از ولایت سخن گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسن اکبری مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: انقلاب اسلامی باید به جهان صادر شود و انقلاب مسیر خود را به سرعت پیش خواهد برد.

مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم بیان کرد: شهدا و مقام معظم رهبری در این انقلاب چراغ راه ما هستند و ما باید به تکلیف خود در پیروی از ولایت عمل کنیم.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به خاطره ای از دیدار آیت الله بهاءالدینی با امام خمینی گفت: وقتی مرحوم بهاءالدینی از صدور انقلاب با امام سخن گفت امام بیان داشتند که انقلاب راه خود را می رود و نگران این هستند که خداوند امروز تمام اختیارات را در دست او گذاشته است و آیا ایشان می توانند در اختیار خداوند باشند؟ 

وی با بیان اینکه امروز در شرایط سختی قرار داریم و باید تا پای جان از انقلاب اسلامی پاسداری کنیم، تصریح کرد: در محضر خداوند باید مراقبت داشته باشیم و با تکلیف مداری و با محوریت ولایت در آن مسیر عبور کنیم.

مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم خاطرنشان کرد: قطع به یقین بدانیم که خداوند ما را یاری خواهد کرد و امروز در مقام آماده سازی ظهور دولت یار قرار داریم و باید این زمینه را با تقوا فراهم کنیم.

ارسال نظرات