۱۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۷۶۹۴۰
شیخ نعیم قاسم:

مرحله کنونی مناسب ترین زمان برای همبستگی و نزدیکی نیروهای مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ شیخ نعیم قاسم مرحله کنونی را مناسب ترین زمان برای همبستگی و نزدیکی نیروهای بازدارندگی (مخالف آمریکا) دانست و با اشاره به اوضاع آشفته آمریکا، اسراییل و سرسپردگان این دو، خواهان بهره گیری مناسب از این فرصت پیش آمده برای تقویت امت اسلام شد.
شيخ نعيم قاسم


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با هیاتی از سوی انجمن ها و کمیته های ملی به ریاست معین بشور به بررسی آخرین تحولات داخلی و منطقه ای به ویژه اوضاع فلسطین پرداختند.

شیخ نعیم قاسم مرحله کنونی را مناسب ترین زمان برای همبستگی و نزدیکی نیروهای بازدارندگی (مخالف آمریکا) دانست و گفت: آمریکا درگیر سیاست های ناکام و آشفته خود است و اسراییل گرفتار بازیابی آبروی از دست رفته اش. سرسپردگان این دو نیز در وعده های سر خرمن پست و مقام سرگردانند و در این شرایط شاهد نهضت ملی عربی و اسلامی در راستای مقاومت و آینده آزاد و مستقل منطقه هستیم.

وی خواهان بهره گیری مناسب از دیدار دلیرانه و رسای احمدی نژاد، رییس جمهور ایران، بشار اسد، رییس جمهور سوریه و سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان شد و افزود: ما باید خط وحدت را حفظ کنیم و به رویارویی با فتنه ها بپردازیم و نقاطی را که موجب ثبات و پایداری ماست، تقویت کنیم.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان زمان کنونی را زمان پیروزی ها برآمده از همبستگی و همدلی و وحدت دانست، تاکید کرد: باید از این فرصت پیش آمده و سرنوشت ساز برای نسل های آینده به درستی استفاده کرد./981/الف

ارسال نظرات