۱۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۷۶۹۶۶

طرح تغذیه فکری امامان جماعات سمنان اجرا شد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی سمنان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از یکصد نرم افزار و 450 جلد کتاب در راستای طرح تغذیه فکری امامان جماعت این شهرستان توزیع شده است.
حجت الاسلام امين صادقي رييس اداره تبليغات اسلامي سمنان
حجت الاسلام امین صادقی، رییس اداره تبلیغات اسلامی سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از یکصد نرم افزار و 450 جلد کتاب در موضوعات دینی، اعتقادی، فرهنگی و ... در راستای طرح تغذیه فکری امامان جماعت این شهرستان توزیع شده است.

وی افزود: طرح تغذیه فکری امامان جماعات، با هدف ارتقای توانمندی های علمی و دینی و رونق بخشی به فعالیتهای اجرایی امامان جماعات انجام می شود.

حجت الاسلام صادقی، ایجاد هماهنگی و هم افزایی در عناصر تاثیرگذار فرهنگی جبهه انقلاب، ایجاد انگیزه جهت ارتقای فعالیتهای فرهنگی مساجد با محوریت امامان جماعات مساجد و شناسایی توان و ارتقای سطح آگاهی و دانش را از دیگر اهداف اجرای طرح تغذیه فکری امامان جماعات عنوان کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سمنان اظهار داشت: نقش انتظار در نوسازی معنوی جوانان و نوجوانان و آسیب شناسی انتظار و مهدویت از جمله موضوعات و محورهایی است که از سوی امامان جماعات اجرا می شود./960/پ202/ص



ارسال نظرات